کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

شمارش معکوس

1390/4/8 13:57
نویسنده : سمانه - امیر
980 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ، شمارش معکوس داره شروع میشه......امروز (-7) روزت هست دختر نازم،یعنی هفته دیگه این موقع ها تو بغل مامانی ایشالااااااااااااا،وای دلم تاپ تاپ میکنهقلب،بی صبرانه منتظرتم.

من این وبلاگو خیلی وقته درست کردم ولی راستش 2 تا مشکل بود که تا الان چیزی واست ننوشتم

1- اول به گفتن پسری!! ما هم اسمتو گذاشتیم بردیا و یه وبلاگ به همین نام واست درست کردم.....

2- امتحان دارم مامان،همون روزی که تو میای هم امتحان دارم یعنی 8 تا 10 امتحان میدم بعد میرم بیمارستان ساعت 10:30  وقت عمل دارم که تو رو بیارن بیرون عشقم

ببخشید اگه به خاطر درسم این مدت اذیتت کردم به جاش بعدا ها به مامانت افتخار میکنیچشمک،قول میدم اومدی بیرون جبران کنم عزیزمممممممممممم

دوست دارم و منتظرتم

این عکس مال هفته 33 هست که رفتیم واسه چک سلامتی ، ببین چه ناز خوابیدی،تو همه سونو هات این شکلی میخوابیدی ، کلی با این عکس تصورت میکنم و باهات حال میکنم،دلم میخواد بدونم چفدر شبیه این هستی ، کپللللللللللل من.

این عکس مال هفته 33 دخترم هست

اینم یه عکس دیگه از زمانی که فقط 12 هفته داشتی و 5 سانت بودی .....

دست دکتر فرزانه درد نکنه با این عکساشچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرضیه
13 تیر 90 13:58
بابا ایول به کیمی جو، عجب سیسمونی قشنگی داره، خوش بحالش که مامانو بابایی مهربونی داره


ممنونمممم
دینا
15 تیر 90 10:23
سلام سمانه جان من با پستی که تو تاپیکم گذاشتی باهات آشنا شدم ممنونم که برام پیغام گذاشتی در ضمن من و همکارم هردو بارداریم وسیسمونی نینیتو دیدیم خیلی قشنگ و با سلیقه بود بهت تبریک می گم فکر کنم همانطور که خودت گفتی الان داری زایمان میکنی امیدوارم به سلامتی فارغ شی خیلی دوست دارم بیشتر باهات ارتباط برقرار کنم واز تجربیاتت استفاده کنم ولی عجب مامان فعالی هستی که روز زایمانت امتحان داری امیدوارم خودت ونینیت همیشه سلامت باشی دوست داشتی یه ایمیل برام بزن من هم 4 ماهمه ولی راه درازی هنوز در پیش دارم.
قربانت


ممنونم حتما ولی ایملیتون چیه؟!!!