کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

قهرمان کوچک من .....

1391/4/4 1:08
نویسنده : سمانه - امیر
618 بازدید
اشتراک گذاری

خدا میدونه هر وقت این عکس رو میبینم چقدر میخندممممممممممممممم عاشقتم

قهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

اول شرح بدم چی بوده ماجرا:

مامان داشت جارو میکرد....منم که عاشق جارو برقی ...هی جارو برو من برو...  همش دنبال دسته جارو بودم که دست مامان بود ..اونم هی میبرد اینور هی میبرد اون ور.... من که بهش نمیرسیدم!!!...بعد مامانی خستش شد و خاموشش کرد صدا نمیداد دیگه...منم رفتم سمتش دستشو بلند کردم...اَاَ اَ اینقدر سنگین بود که خدا میدونه ولی... من بلندش کردممممممممم هیچ تازه باهاش راه رفتم یه سه چهار قدم که رفتم مامان عکسشو گرفت ..اومد فیلم بگیره ....اخه خیلی باحال بودم خودم هم میفهمیدم !! یهو جارو ول شد رو پام منو میگییییییییییی اول اینطوری شدم سبز بعد در برو به جیغ و گریه گریه....

ولی خودم کیف کردم زودی هم یادم رفتچشمک

مامان :الهی بمیرمممممممم من که جیگرم کباب شد ولی خیلی محکم نخورد با دیدن یه جوجو هم به سرعت یادت رفتنیشخند.....تا تو باشی با هر چیزی کار نداشته باشی جوجه.....

اینم همون یه دونه عکس .....

میدونی جالب چی بود که با همین ژست و  ریخت اون چند قدمو راه رفتی هههههه یعنی پاها باز دستها به این فرم ...یعنی پیدا بود اخر زورتو داری استفاده میکنی ....فقط از شاهکار خودت ذوق میکردی و میخندیدی و میرفتی ....وای بخورم تو رو مننننننننننننننننننننماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سرور مامان فراز
4 تیر 91 8:31
ااااااااااااااي جان چه اعتماد به نفسي داره
سهیلا
4 تیر 91 9:15
یه دونه ای کیمیا جون
خاطره مامان بردیا
4 تیر 91 9:26
ههههههههههه کیمیا وزنه بردار می شود.ههههه قربونش برم من. عاشقتم جوجه
سميه مامان اميرعلي
4 تیر 91 10:30
واايييييييي من ...... من فكر كردم فقط پسملي من دلش ميخواد چيزاي سنگين بلند كنه..
نمونه ش رو تو پارك ديدي كه كالسكه كيميا رو هل ميداد.......
امان از دست اين وروجكهه


ههههه اره شیطون
مهسا
4 تیر 91 11:21
ماشا ا... به کیمیا جون شیطون می بوسمت خوشگل خاله بوسسسس
مامی گل
4 تیر 91 13:13
عزیز دلم خیلی با نمکی
مامان رانيا
4 تیر 91 18:47
خداييش شيطوني پهلوون كوچولو
سمیرا مامان آنیتا
5 تیر 91 12:41
شیییییییییییییییییییییییییییررررررررههههههههههههه
کیمیا



هههههههههههههه باحال بود
سپید مامان علی
5 تیر 91 14:11
جاااااااانم...اخه شیطون بلا به جارو برقی چکار داری...می خوای کمک مامانت جارو کنی؟
خاله فهیمه
5 تیر 91 23:04
می کشمممممممت
شاپرک مامان مهدی
5 تیر 91 23:42
ماشالله خدا حفظت کنه من می گم مهدی زورش زیاد مثل تو این کار ها رو می کنه شما هم که دخملی انگاری خوب زورت زیاد ها
زهره
6 تیر 91 8:47
عزززززیزز دلم خاله جون چه بانمک کمک مامان میکنی .آدم کمکی مثل شما ها داشته باشه که دیگه خسته نمیشه...


اره وافعاااااا
زهره جون نیستی ولم واسه خودتو و الینا تنگ شده ..چکار میکیند؟بزرگ شده ؟یه عکس بده ازش
آسمونی
8 تیر 91 12:06
سلام از وب سیسمونی اومدم اینجا این عکس خوشگل کیمیا جون به درد مسابقه ی نی نی خانه دار میخوره . اگه دوست داشتین تو مسابقه شرکت کنین ! http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/
ني ني شكلك
8 تیر 91 19:21
سلام مامان كيمياي نازنين عكس گل دختر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر


ممنون