کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

نظرات (14)

سهیلا
11 مهر 91 10:27
واای خدا چقدر هربار که عکسشو میذارین تغییر کرده..
مهسا
11 مهر 91 13:02
سلام ماشاا..... به کیمیا جونم قربوت برم من عزیزمی
صوفی مامان رادمهر
11 مهر 91 14:44
چه خوشجل... چه خانم ... چه جیگررررر... بوووووووووووووس
مامان طلا
11 مهر 91 15:30
کیمیا جون خیلی دوست دارم عکستو ببینم اما مامانت این جوری صلاح می دونه دیگه . ما هم به نظرش احترام می ذاریم . همیشه سالم باشی
کانی
11 مهر 91 16:25
سلام کیمیا جون یه سری هم به ما بزن
مامان حمید کوچولو
11 مهر 91 18:39
جونم عزیزم هرروزداری بانمکتر میشی.شیطون
مامان غزاله از يزد و خاله پارسا
11 مهر 91 20:14
سلام كيميا جون چقدر دلمون برات تنگ شده بود شما هم سن پسر خواهر من هستي هميشه اول به وب پارسا ميرفتم بعد هم كيميا خانمخاله جون خيلي خوشحال شدم دوباره ديدمتمامانش خواهش ميكنم هر چند وقت يكبار عكس دختر عسلت را بگذار ببينيمممنون


مرسی عزیزمممم
سمیه
11 مهر 91 22:56
منم مامان پارسام.همون پارسا که خاله اش عاشق توئه کیمیا خانوم. و برات از یزد نظر گذاشته.سالم باشی عزیزم.قشنگ بچلونش


قروبنت برم سمیه جون پسملت رو ببوس
نیلوفر
12 مهر 91 11:17
سلام هه مامان بازیشو نگاه،کیمیا جونی چقده آخه شما نازی،میخورمتا
خاطره مامان برديا
12 مهر 91 12:08
واي كيميا مطمئن باش ببينمت خوردمت
samaneh
17 مهر 91 8:15
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
سپید مامان علی
19 مهر 91 18:51
ای جاان...که تو اینقدر مهربونی عسیسمممممممم
مهدیه مامان همتا
30 مهر 91 8:21
الهی من قوربونت برمممممممممم عزیزممممممممممم چه بزرگ شدی موهاشوووووو ماشالله
مهدیه مامان همتا
30 مهر 91 8:23
سلام سمانه جونممممم ببخشید من خیلی کم نت میام خیلی وقت میشه به وب کیمیا جونم نیومدم نمیدونی چقد دلم واسش تنگ شده بود الهی من قوربونش برم چه بزرگ شده فداش بشم من


قربونت برم مهدیه جون....