کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

اولین عکس 3x4 زندگی

1390/6/11 13:26
نویسنده : سمانه - امیر
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

خوب چند وقته نرسیدم وبلاگتو اپدیت کنم ......شروع میکنیم از اولین عکس 3x4 زندگیت....

واسه دفترچه بیمه و پاسپورتت عکس میخواستیم رفتیم عکاسی رضا تو ایت الله کاشانی ،تو هم طبق معمول تو ماشین سوار که شدی خوابیدی .... اونجا بیدارت کردیم ولی خواب الود بودی ....اقای عکاس گفت بشونینش رو صندلی!!!!!گفتم اقا این هنوز 2 ماهش نشده گردن نگرفته نمیشه ولش کرد گفت خوب دستتتون رو بدارید پشت گردنش نه سرش که تو عکس معلوم نباشه صندلی هم خیلی خشک بود....خلاصه تو هم خواب الود (در حدی که اقای عکاس که عکس گرفت من بغلت کردم 2 ثانیه نشد خوابت برد!!!) ،وقتی خواب الود کلی باد میندازی تو قبقبت عکسی شده بیا و ببین.....عکسو فرداش گرفتیم به قول بابات شدی مثل این خان ها ، بهت میگه خان کوچیکه خنده

اینم نمونش خان کوچیکه:(خاله سمیرا میگه انگار بادت کردنابرو)

Smilehaa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاطره مامان بردیا
11 شهریور 90 15:04
من عاشق این عکس 3 در 4 شدم... خیلی نازه...


خان سالارو میگی ....