کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

عکس تا روز دهم

1390/4/24 18:20
نویسنده : سمانه - امیر
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چند تا عکس از دخملم نازم که هی ورمش میخوابه و نازتر میشه ،دوست دارم جونممممممممماچ

یه دخمل شیطون که مثل تو شکمم همش داره وول میزنه.....خیلی باحالی مامان......قلبماچ

چشماتو قریون  مامان ماشالا .....هر کی میبینه یه ماشالا به دخملم بگه....چشمک

قربون این خوابیدنت عین عکسای تو سونوهات....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحانه
24 تیر 90 20:30
سلام قدمش مبارکه عکسارو دیدم یاده اون روزای خودم افتادم روزا چه زود میگذرن روشو ببوسید پس دیگه تو دل مامانش در اومده چرا سنشو عوض نمیکنید؟!


مرسی ،یادم رفته حالا درستش میکنم:دی ،ایشالا نینی شما هم همیشه شاد و موفق باشه
لیلا مامان کیمیا
27 تیر 90 9:17
سلام ....قدمش مبارک باشه عزیزم

دخمل نازت هم اسم دخمل منه

کیمیا من متولد 27 اردیبهشت 89 هستش

به وبلاگ کیمیا منم سر بزن....با هم دوست بشیم


عزیزم خیلی خوشبختم ادرس شما چیه؟
samaneh
28 تیر 90 9:07
سلام عزیزم مباااااااارک باشه
من اومده بودم عکسهای سیسمونیشو دیده بودم خیلیییییییی خوشگله عزیزم تا میتونی از این روزها عکس بگیر که خیلیییییییی زود بزرگ میشه


مرسی عزیزم،سعی میکنم
مامان سمیه
28 تیر 90 9:32
سلام سمانه خانوم.مبارک باشه قدمش خیر باشه خیلی ماه و نازه.از لیست سیسمونیت خیلی استفاده کردم ممنون.کوچولوی من هم تا 15 روز دیگه میاد میخوام سزارین بشم البته دکتر میگه میتونی طبیعی اما میترسم برام دعا کن موقع شیر دادن به کیمیاجونت.راستی سزارین خوبی داشتی؟


مرسی عزیزم،خوشخلم که مفید بوده،حتما ایشالا به سلامتی زایمان کنی ،اره من راضی بودم...
زهره
28 تیر 90 11:15
سلام سمانه جون . ایشالا به سلامتی عزیزم نینیت خیلی خیلی نازه ماشالا . مراقب خودتون باش وبلاگ قشنگی هم داره.
از راهنماییات تو نی نی سایت ممنونم .من همونیم که راجع به بیمارستان ازت پرسیدم و زایمانت و گفتم تا دو هفته دیگه نی نی منم میاد ایشالا. برا منم دعا کن . من نتونستم وبلاگ درست کنم برا نینیم ولی همیشه وبلاگتو میخونم امیدوارم یه روز نینیهامون بتونن باهم دوست شن.

ممنونم ایشالا...

samaneh
28 تیر 90 17:50
مامان کیمیا جون سمانه جون
من لینکتون کردم پیش ما هم بیاید


حتمااا مرسی
مامان رها
29 تیر 90 1:52
اخییییییی جانم به این کیمیای خوشکل
به منم سر بزن من لینکت میکنم توام اگه دوست داشتی
قدم دخملی مبارکاباشه


ممنون، باشه بلد نیستم بیبنم میتونم حتماااااااااا


منم لینکت کردم چه دخمل نازی ببوسش


زهره
29 تیر 90 7:03
مرسی سمانه جونم از کمکت در نی نی سایت لینکهایی که برای بیهوشی گذاشتی خیلی کمکم کرد . مراقب خودت و نی نی خیلی نازت باش.


خواهش میکنم، به سلامتی فارغ بشی عزیزم...
مامان سمیه
29 تیر 90 12:30
مبارکه انشاله یه عمر باعزت زیر سایه خودتو باباش داشته باشه.از میل وسایل سیسمونیت خیلی استفاده کردم.برامنم دعا کن دو هفته دیگه میرم برا سزارین


ممنون ،خواهش میکنم خوشحالم که مفید بوده ایشالا به سلامتی زایمان کنی عزیزم
خاله الهه
8 مرداد 90 13:12
حالا غوره ام خب بذار انگور شم خوشکلترم میشم مامانایشاله سالم باشه از طرف من ببوسش


اره میشم