کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

یه حرکت اساسی

1391/1/22 12:23
نویسنده : سمانه - امیر
1,606 بازدید
اشتراک گذاری

امشب برای اولین بار تخت رو گرفتی بلند شدی بعد با کمک ازش رفتی بالا ....ولی قشنگ این بود که سینه خیز اومدی جلو اون طرف تخت...جلوت رو که دیدی زمینه  ادامه ندادی ...در کمال تعجب در همون حالت دمر چرخیدی و دنده عقب از تخت اومدی پایین!!!!!!اول پای راست بعد هم چی و بعد هم دو دستی ملافه تخت رو چسبیده بودی .....جانممممممممممممممممم

من موندم چه طوری یاد گرفتی که اینکارو بکنی نمیفتی و راهش اینه !!!!!جل الخالق.....

عکسی موجود نیست چون مامان انرژی عکس نداره.....

از دیروز هم یعنی ٢٠ قروردین بای بای کردن یاد گرفتی با ذوق بای بای میکنی بغل بابا بودی داشتی میرفتی ددد که من باهات بای بای کردم تو هم تکرار کردی...قربون اون دستای کوچولوت برم من.... البته اگه خودت بخوای بری اگه کسی بخواد بره و بای بای کنه تو جیغ و گریه و زاری که منم میام هههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زهره
22 فروردین 91 8:18
کیمیا جونم مبارکت باشه خالهههه ایشالا همیشه به کارای جدید و پیشرفت عزززیززم.عید هم که حسابی ددر رفتی ومیدونم که خوش گذشته بهت با مامان و بابای مهربونت.ایشالا همیشه سالم باشی و خوشحال خوشگگگل خانوم.میبوسمت عزیز دلم.
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 91 13:36
ای جونم. چه حرفه ای هم یاد گرفته از تخت بیاد پائین بردیا که فقط بالا رفتن بلده. پائین اومدن توی برنامه اش نیست مامانی عکس بزار
ماريا
22 فروردین 91 14:09
سمانه جون سلام عزيزم تولد دختر گلتو بهت تبريك ميگم منم خدابهم يه دخترداد كه14/4/90 به دنيا اومد ياد ني ني سايت و روزايي كه دنبال كاراي عروسيمون بوديم بخير
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 91 17:39
سمانه جون خصوصی داری
سپید مامان علی
22 فروردین 91 17:50
ای جانم...ماشاءالله به هوشت که یاد گرفتی چطور از تخت بیای پایین...ای جانم که با دستهای کوچولوت بای بای میکنی
sara
22 فروردین 91 18:00
عزیزم چه خوب یاد گرفته بیاد پایین ....اوا هم فقط میره بالا ....میترسه بیاد پایین
سمیرا مامان آنیتا
23 فروردین 91 11:57
زنده باد کیمیا که بای بای رو هم یاد گرفت هزار ماشالا
صوفی مامان رادمهر
26 فروردین 91 11:39
عزیز دلمممم حالا حالاهااااا برات شیرین کاری داره... دخمر خوشگل شیرین
تينا
26 فروردین 91 13:05
كيميا خانوم ناز نازي من تينام و يك هفته از شما بزرگترم به وبلاگ من هم سري بزن من شما رو لينك كردم ايشااله هميشه سالم و شاد باشي
مهسا
26 فروردین 91 20:01
قربون کیمیا جون باهوش برم من بوسسسس
مامان سمی
29 فروردین 91 15:01
هزار ماشاالله به گل دخملیه نازت قربونش برم که داره کم کم تاتی تاتی یاد میگیره ایشالا خیلی زود برات بدو بدو کنه جیگر خاله آخی دلم خواست کی ترنج من رو پاهای کوچولوش وامیسته سمانه جون ؟مبارکه عزیزم
خاله فهیمه
29 فروردین 91 15:21
ای ول آفرین عنوان رو که خوندم گفتم چه کرده! هه هه بچه کاشف شده
مامان الینا
3 اردیبهشت 91 14:54
سلام عزیزم
مبارررررررررررررررررررررک باشه خدا نگه داره فرشته نازووووووووووووووو


مرسییییییییی
مامان الینا
3 اردیبهشت 91 14:56
منم شما رو لینک میکنم
خاله فهیمه
3 اردیبهشت 91 15:28
هووووووو چرا نمی آی
منتظرم بیای بنویسی دندون درآورده


وقت نمیکنم به خداااااااااااا گریهههههه
خاله فهیمه
4 اردیبهشت 91 19:37
آخی هر کی ندونه من می دونم ! عزیزم هر روز امید دارم فردا به کارهام برسم! اما این فردا کی می آد نمی دونم
خدا قوت!!!!


ای گفتی فهیمه جونننننننننن...من دیگه کارم داره به سال میرسه هههههه میگم 1 سالش شد اینکارو بکنم ....2 سالش که شد دیگه اینکارو میتونم بکنم ههههههه
آذین
4 اردیبهشت 91 23:24
دلمون برای کیمیا خانم تنگ شده چرا دیگه عکساش رو نمیذارین؟
مامان رانيا
5 اردیبهشت 91 8:25
افرين دخمل خوشگل من
پگاه مامان آرتین
5 اردیبهشت 91 12:14
سلام سمانه جون.پگاه مامان آرتینم.توتولدبردیا شمارودیدم،من وب کیمیاگلی رولینک کردم شما هم دوست داشتی وب آرتین نی نی رو لینک کن،کیمیاجون روببوس


سلام عزیزم مرسی منم لینک کردم پسمل نازتو ببوس