کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

من و بازیهام به روایت تصویر

1391/3/28 12:54
نویسنده : سمانه - امیر
774 بازدید
اشتراک گذاری

1- بعد از قوت ستاره بیچاره مامان یه عروسک بهم داد که تنش از جنس سرشه و ظاهرا نه دست و پاهاشو میشه کند نه سرشو!!!ولی اگه منم یه راهی واسش پیدا میکنممژه

2- لا لا لا لا بخواب نینی کچل جدید

3- اَه مامان نمیخوابه!!!

4- هنوزم ستاره چیز دیگه است ...بیا ببینم ستاره جون....هههه

5- تازه یه کم خودم آی میخورم یه کم هم میدم نینی کچلم...آخه دهنش سوراخه و پستونک میره توش ولی من اب میریزم توش ههههه!!!!

 

٦

٧- یه خونه خوشگل هم دارم که خیلی توش نرفتم مامانم جمعش کرد نگران

٨- آب بازی هم کلییییییییییییی دوست دارم......

بازم به هویج تو دستم دقت کنید من با این هویج رفتم حمام ، با این هویج مامانی شستم و با همین هویج خشکم کرد و اومدم بیرون !!!یه ثانیه هم ولش نکردم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شاپرک مامان مهدی
19 خرداد 91 0:03
ای خدا خیل یخوشم میاد از این عروسکبازیش حالا اسم این نی نی جدید چیه؟


هنوز اسم نداره ههههه شما بگید
خاطره مامان بردیا
19 خرداد 91 11:19
به به چه وان خوشرنگی ... چه خونه قشنگی
سپید مامان علی
19 خرداد 91 20:34
کیمیا جونی چه خونه خوشگلی داری...علی بیاد مهمونی.....ای جانم که آب بازی دوستداری....قربون مهربونیات که به عروسک کچلت آب میدی
مامان رانيا
25 خرداد 91 15:58
ازون شيطونهايي رانيا كه اگه عروسك با مو داشته باشه اينقدر موهاش مي كشه تا كچلش كنه ههههههه از دست شما شيطونها
مامان رانيا
25 خرداد 91 16:00
اي جان كلي حال كردم با عكسهاي خوشگلت عاشق لواشك خوردنت هستم