کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

من و شیطنت هام به روایت تصویر

1391/3/18 22:56
نویسنده : سمانه - امیر
617 بازدید
اشتراک گذاری

١- مامان و امتحان دادن های الکیش!!!منم به خدمت جزوهاش همیشه میرسم که دیگه وقتای با من گذاشتنش رو با اینا نذاره از خود راضی

 ٢- روزگار کابینت ها از دست من !!!

3- ولی مامان یه کابیت دراه هر چی ات و عاشغال امن داشته گذاشته توش که من میرم سرش و هر چی توش هست میریزم بیرون و هیچی هم بهم نیمگه هیچ ...یه بازار مس گراهای راه میندازم با تاق و توق هام بیا و ببین بیچاره همسایه پایینه !!!

 

4

5- یه وسیله بزرگ هم که نمیدونم چی بود شانسی یه روز توش بود منم کشیدم بیرون ولی خیلی کار سختی بود!!!!

6- این درجه ها چیه روش!!!

7- خلاصه !!

8- دیگه اینکه از در و دیوار بالا میرم هر چند نا موفق !! از عسلی ، تخت و میز تی وی بالا میری ولی هنوز مبل ها واست بلنده

9

10- رومیزی رو میکشی و میرسی به هر چی روشه ...منم جرات اینکه چیزی رو میز ول کنم ندارم ....دیگه برداشتمش

 

 ١١- زندگی واسه من که نمیزاری هیچ طلبکار هم هستی ...قیافشو تو رو خداااااخندهجریان همون شوخی نداشتنه هستا ههههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شاپرک مامان مهدی
19 خرداد 91 0:02
این دختر بلا رو ببین چه کرده نازواداش ببین چه کرده دستت درد نکنه کابینت ها یمامانی رو جمع وجور می کنی مامانی امتحان داره شما خونه رو مرتب می کنی افرین خانم کوچولو
خاطره مامان بردیا
19 خرداد 91 11:18
ای وروجک عاشق خودت و شیطونیاتم می گم ایده قفل کابینت خیلی خوب بودا... منم امتحان می کنم
سپید مامان علی
19 خرداد 91 20:35
خانوم شیطونه آخه به کابینتها چیکار داری؟ جااانم که از همه جا میخوای بری بالا شیطون بلااااا
مامان رانيا
25 خرداد 91 15:56
باورم نمي شه اينقدر تو وروجكي طفلك مامانت