کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

نظرات (10)

مهسا
8 تیر 91 15:53
قربون اون پای خوشگلت برم من
فرناز مامان ایلیا
8 تیر 91 17:07
الهی من فدای پاهای تپلیش...جونم...شیطون بلا...
فاطمه
8 تیر 91 19:39
سلام خیلی دختر بامزه ای دارید هزار بار ماشالا گفتم. از اول وبتون رو هم خوندم.
یه سوال اساسی دارم و واقعا ازتون راهنمایی می خوام. من قراره امسال مهر اگه خدا بخواد برم دانشگاه برای دکتری. نی نی ما آذر به دنیا میاد . واقعا نمی دونم چی کار کنم. خیلی سخته؟ چه جوری می شه باهاش کنار اومد؟ شما وقتی می رید دانشگاه کیمیا جون رو کجا می گذارید؟
می شه حتما بهم جواب بدید؟ خیلی نیاز دارم به تجربه شما


سلام عزیزم ممنون لطف دارید شما.....
من سعی کردم بیشتر 5شنبه ها کلاس بردارم و یا بعد ار ظهر و به جای 3 ترم 6 واحده 2 ترم 9 واحده برداشتم و 5شنبه ها هم پدرش خونه بود و نگه میداشت فقط ترم 2 یه کلاس هم چهارشنبه داشتم که دختر عمموم نگهش میداشت....البته خدا هم باهم یار بود چون با توجه به اینکه درسهایی که تو دروه دکتری ارائه میشه محدوده ولی به پنج شنبه ها خورد بیشترش و ترم 3 هم ایمتحان جامع دادم که سر اون خیلی اذشیت شد چون کیمیا بزرگتر شده بود و خیلیییییییی شیطون ولی هر جوری بود یه هفته خواهرم از شیراز اومد دو روز این دوست دو روز اون دوست گذشت....
خیلی سخته ولی خدا خودش کمک میکنه و میگذره ولی حسابییی انرژیتون و تیز کنید و جمع کنید واسه موقعی که چهار دست و پا میره و راه یعنی ترم 2 و 3 ...
امیدوارم موفق باشید بازم سوالی داشتید در خدمتم....

فاطمه
10 تیر 91 10:31
ممنون از راهنماییتون. پس مهد نبردینش. اتفاقا خانواده من هم نزدیکای شیرازن و نمی تونن بهم کمک کنن. همسرم هم خودش داره درس می خونه و فکر نکنم بتونه کمکم کنه. خیلی فکرم مشغوله. دوشنبه باید برم با استادم که قراره استاد راهنمام باشه صحبت کنم. تصمیم سختیه.


نه ولی از الان دیگه میخوام بزارم....ایشالا خدا خودش کمکت کنه عزیزم
خاله فهیمه
11 تیر 91 16:07
وای نسره! پا بر جا باشی گلی
سمیرا
11 تیر 91 18:08
=))قربو و و و و و نت برم با اون پاهای کپلتک
هدی مامان مبین
12 تیر 91 11:07
الهی فدای این پاها برم من...بهشتی کوچولووووو خصوصی چک کن عزیزم
مامان رانیا
17 تیر 91 14:10
کلی خندیدم این وروجکها همه شون شبیه هم هستن
مامان ساجده
12 آذر 91 15:54
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره