کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

عروسک بازی

1391/4/8 14:43
نویسنده : سمانه - امیر
5,217 بازدید
اشتراک گذاری

از همون اولین بارهایی که بهت عروسک دارم خیلییییییی دوست داشتی و خیلی قشنگ باهاش ارتباط برقرار میکردی.... اولین بار  5 6 ماهه بودی....هنوز نمی نشستی و هنوز بازی کردن بلد نبودی ولی دوسش داشتی ...قروبونت برم من....

این عکس اولین باری که عروسک دادم بهت 12 اذر 1390

این یه لینک قدیمی

http://kimya.niniweblog.com/post71.php

ولی حالا  خیلی بهتر و واقعی تر باهاش بازی میکنی....گاهی باهاش مهربونی و نازش میکنی و گاهی میشه وزنه ایی تو دستت و هی بالا و پایینش میکنی و باهاش راه میری.....

 

 گاهی هر جا میری از خودت جداش نمیکتی ...گاهی هم هر چی میگم کیمیا نینیت کو محل نمیدی ههههه

این نینیت یه سری وسیله داشت که واست باز نکرده بودم چون فکر میکردم هنوز واست زوده ...رفتی از تو کمد کشیدی بیرون و هی میزدی تو سرش اَه اَه یعنی بازش کن......

 منم بازش کردم و تو خیلیییییییییییییییییییی قشنگ با همه وسیله هاش بلد بودی بازی کنی ....اول از همه کالسکه که خیلی باهاش حال کردی ....عروسکت رو میزاری توش و تو کلا خونه میبریش و اواز هم واسه خودت میخونی ....بعدا فیلم هاشو بهت نشون میدم تپلم.....

توضیح: اون پتوها رو میز وسط رو میبینی واسه اینه که شما فسقلی ازش نری بالا و یه بلایی سر خودت بیار و تماممممممممممممممم وسایل کوچولو و تزیینی جمع شده!!!!!

 

اینم یه جورشه!!!!

بیا بیرون ببینم میخوام کالسکه بازی کنم.....

کاسکه رو یاد گرفتی جمع و باز کنی !!!

گاهی باهاش چپه میشی هههههه

هههههه قربونت برم....

اصلا برم ببینم دیگه چی اون تو داشت!!

 این چیه؟پمپرزه ...نمیخوام ....

اخه این نینیت مایعات بخوره گلاب به روتون جیش میکنه

دیگه ....

اه شیشه شیر هم داره....شیرش دادم مامان مژه

 

اخ جون قاشق و کاسه هم داره ....بخور بخورنیشخند

وایییییییییییی چه کیف باحالی داره از خود راضی

 

مامان جوجم رو هم بزارم توش ببرم....هر  چی داری کلا میزاری توش میبری ولی بیشتر همین عروسکه رو میزاری و توپت رو هههههه گاهی توپت رو میزاری رو عروسک باهم میبریشون ....

بیا اتاقم بهت نشون بدم دیگه بسه هههههه 

دیگه برو لا لا کن..اینم جمع کنم !!!

مامانی خداییییییی خستم شد دیگه ....ولی گفتم کامل واست اولین عروسک بازی هات رو شرح بدم....

یعنی میشه من نینی دار شدن تو رو ببینم ؟!!!زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

طپش دیجیتال
8 تیر 91 15:42
دیگر شما همکارگرامی نگران نحوه میکس و فیلمبرداری فیلم کودک نباشید!!!! با توجه به استقبال گسترده همکاران و مشتریان عزیز ودرخواست مکرر!!! برای ارایه پروژه های میکس کودک ویژه مهد کودکها و این نکته بسیار مهم که کلا طراحی کار کودک از لحاظ فیلمبرداری و میکس یا عکاسی بسیار مشکل می باشد تیم طپش دیجیتال برآن شد تا علاوه بر ارائه فون های کودکانه و پروژه های آماده میکس کودک ایده ها و سبک انحصاری فیلمبرداری ویژه مهدکودک را عرضه کند.تمام ایده های بکار رفته بر اساس تجربه 10 ساله ما و در انحصار طپش دیجیتال می باشد که با استفاده از آن می توانید تحول عظیمی در سبک کار خود ایجاد کنید.
خاطره مامان بردیا
8 تیر 91 15:54
وای چقدر قشنگ عروسک بازی می کنه... فداش شم من... واقعا بلده کالسکه اش و باز و بسته کنه؟! ایول راستی توی این عکسای عروسک بازی به نظرم تپلی نیست دیگه نکنه ازش توی خونه کار می کشی ضعیف شده ؟ هان؟


ههههه نه خاطره 3 ماهه هیچی اضافه نکرده و فقط قد کشیده....الان شیرش هم گیر نمیاد این شیره هم اصلا هضم نمیکنه ....در مورد کالسکه هم خیلیییی راحت جمع و باز میشه حتی گاهی وسط راه بردین به لبه گیر کنه جمع میشه!!!



مهسا
8 تیر 91 15:58
قربونت برم کیمیا جون ماشا ا... خیلی خوب همه چیرو میدونه باهاشون بازی می کنه سمانه جون انشا ا... روزی نی نی گل دختری و بغل کنی


ممنون مهسا جان
فرناز مامان ایلیا
8 تیر 91 17:03
الهی من فدات بشم که از الان عین خانووم ها ی کامل رفتار میکنی...تو هنوز خودت عروسکی...بووووس
مامان سمی
10 تیر 91 10:55
ای جووووووووووونم اونجا که اومده عروسک رو بخوابونه و خودش خوابیده
سمیرا مامان آنیتا
12 تیر 91 12:05
یعنی من کشته مرده این عروسک بازیش شدم ها
میگم ما کالسکه اش رو یه بار دادیم دست انیتا .. همش فرو کرد تو چشمهاش دیگه بی خیال شدیم جمعش کردیم


شیطون ....نه کیمیا خیلی باهاش حال میکنه....
یکی
23 دی 92 21:32
عجب خرابکاری!