کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

مامانی خیلی گلیییییییییی عزیزم

1390/5/20 19:08
نویسنده : سمانه - امیر
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

من الان حالم خوبه دیگه، تو مطلب قبلی کلافه بودم،دلم گرفته بود و ......

ولی الان خوبم تو هم خوبی ،به خاطر همین میخوام بخورمت ،خیلیییییییییییی مامان بچه خوبی هستی عزیزم،به خدا خیلی گلی ،خیلییییییییییی دوست دارم نفسم....خدایا ممنون بابات این فرشته نازی که بهم دادی....Smilehaa

قربون اون دستای کوجولوت مامان وقتی حالت خوبه خیلی جیگرییییییییییی،ساکت اروم ادم دیگه از اون ور دلش میسوزه....خودت با پستونک میخوابی

دوست دارم همه چیزم(البته بغل بابا میشین همه چیز و زندگی من)

اینم یه عکس لخت از کیمیا .....جانمممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیه مامان همتا
21 مرداد 90 15:00
سلام عزیزم انشالله همیشه خوب باشین
همیشه شاد و شنگول و سلامت


ممنونم همچنین شما....
خاله فهیمه
21 مرداد 90 16:09
ان شاالله که همیشه خوب باشه براتون
اما مامان سمانه تا من بد آرومی نکنم که شما قدر آروم بودنم رو نمی دونید


مرسی اره دیگه....