کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

طریقه جدید خوابیدن

1390/6/10 23:26
نویسنده : سمانه - امیر
1,774 بازدید
اشتراک گذاری

مامان و بابا دارن سعی میکنن که یادت بدن خودت بخوابی .....Smilehaa تا حدی هم موفقن بیشتر موقع ها رو خودت میخوابی مگر اینگه خوابت نبره و حسابی کلافه بشی میان کمک و رو پا میخوابوننت ولی بغلت نمیکنن.... هرچند من از خدام هست که بغلت کنم و سریع تر هم میخوابی ، ولی ما میخواییم  که عادت نکنی و بعدا خودت اذیت نشی و راحت تو اتاقت بخوابی عزیزم

حالا تو این پروسه میذاریمت توی گهواره، تو هم طبق عادت قدیم یعنی از همون نوزادی میری میچسبی به دیوار گهواره و پتوت هم میپیچی دور خودت و سعی میکنی بخوابی اگر هم در خوابیدن موفق نبودی پناه میبری به دست خوردن (یا دو تا دستتو مشت میکنی و حمله میکنی یا به دوتاش یا یکیش و ملچ ملچ میمکیشون) و مامان هم میشینه که هر وقت تو اینکارو کردی پستونک بذاره دهنت ، پستونک هم باید واست بگیریم چون 2 تا مک نشده از دهنت میفته! ههههههههه، گاهی شبا از صدای ملچ ملوچ دست خوردنت بیدار میشم میفهم گرسنته و تو هم از بس که خانمی بجای گریه و زاری سعی میکنی مشکلتو خودت حل کنی با دست خوردنچشمک .....وقتی که خوابت برد باز همون دیوار گهواره رو به همه جا ترجیح میدیخنده....

قربونت برم با اون خوابیدنت عزیز  مامان......

 

اینم یه مدل خوابیدن معمولی که بین مامان و بابا خوابیدی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاطره مامان بردیا
11 شهریور 90 15:02
پس این کیمیا خانوم هم مثل بردیا واسه خوابیدن حسابی با خودش درگیری داره...


اره جدیدا درگیر شده....من دوست دارم
مامي گل
12 شهریور 90 12:06
عزيز دلم خيلي ملوس ميخوابي


مرسییییییی
مهدیه مامان همتا
12 شهریور 90 14:42
یاد کوچیکی همتا افتادم دلم واسه اون دورانش تنگ شد چه ناز خوابیده توپولی
خاله الهه
25 فروردین 91 18:15
کیمیا جونم خیلی ناز شدی اینجافسقلی