کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

دخملم سه ماهه شددددددددد......

1390/7/17 21:52
نویسنده : سمانه - امیر
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

بعد 2 3 هفته ما اومدیم

خیلی کارام زیاد شده ،درسو و رسیدگی به تو دخملمو و......اخه دیگه اموزش پذیر شدی(یا به قول بابایی با شعور شدیچشمک از خوابیدن و هیچ عکس العملی نداشتن خارج شدی) Smilehaa و من بیشتر وقتم صرف تو میشه که باهات بازی کنم ،یادت بدم، و خلاصه بهت برسم که رشد کنیSmilehaa واقعا نمیفهم کی صبح شب میشه Smilehaa

ولی به افتخار سه ماهگی برگشتیممممممممم اینجا .....Smilehaa

از تو بگم:

یه سر وصداهایی در میاری ،جدیدا جیغ زدن یاد گرفتی با چه تلاشی (به سرفه میفتی ههههه) بعد از هم صداهایی که در میاری هم تعجب میکنی هم خوشت میاد،با تلاشی مضاعف تکرار میکنی

من و بابا رو تابلو میشناسی و لبخند میزنی،خیلی راحت میشه خندوندت.....کمک کنم دسستو بگیرم از حالت خواب میشینی و فضولانه همه جا رو میبینی،دیگه اینکه کامل هم گردن میگیری(چه حالی میده شل و ول نباشی و بشخ مثل ادم بغلت کرد)Smilehaa

مامان واسه اولین بار این 5 شنبه این هفته و هفته پیش تو رو گذاشت پیش بابا و رفت دانشگاه سخت بود خیلییییییییی،ولی خیالم راحت بود که پیش بابا جات از هر جای دیگه امن تره(دست بابا درد نکنه ممنونممممممم)،این هفته هم 4شنبه کلاس داشتم گذاشتمت پیش خاله افسانه اصلا نفهمیدم کلاس چه طور گذشت همش دلم پیشت بودSmilehaaولی خب گذشت دیگه باید عادت کنم دیگه..... پیش خاله افسانه شیشه نگرفته بودی اونم طفلی با قاشق بهت 130 سی سی با زور داده بود که گشنه نمونی(بمیرم مامان ببخشید خیلی کوچولویی واسه اینکه بذارمت برم ولی باور کن چاره ایی هم ندارم)میگذره.......

حالا چند تا عکس جدید که چه طور تند تند داری تغییر میکنی.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پاني
16 مهر 90 14:24
واي چه بزرگ شدي عزيزممممممم...از دور مي بوسمت حسابي


ممنون پانی جون....
صوفی مامان رادمهر
17 مهر 90 9:35
سه ماهگیت مبارک گل کوچولوی خوشجل... پرنسس کوچولوی ما داره بزرگ می شه


ممنونم
مامان رانيا
17 مهر 90 19:02
مباركككككككككككككككككككككككككككككككك
تولدددددددددددددددددددد
تتتتتتتتتت
مبارك
اون لباس ابي ات به خاله مي ده ببوشه
ماماني غصه نخور يه روزي بزل ك مي شم اون وقت
دك مل صدات مي كنم


مرسی
اره میدم
خاطره مامان بردیا
17 مهر 90 19:15
1. سه ماهگی کیمیا جونم مبارک باشه
2. من رمز می خوام
3. سمانه جون نظرات نیومده عزیزم. هر چی بیاد من تأیید می کنم
4. من رمز می خوام
5. کیمیا خوشجل رو ببوس


رمزشو برداشتم گلم....


من بازم نظر دادم امیدوارم بیاد....
سمیرا
19 مهر 90 20:35
وااااااااااای سمانه شده کپی کپی خودت.
خیلیییی خوشمزه شدی خاله.کاش اینجا بودین


عزیزم...
خودم هم خیلی دلم میخواست اونجا بودم
اخه تو هم که همش درس داری چه فایده.....
مهدیه مامان همتا
22 مهر 90 22:36
کیـــــــمـــــــــیا جونـــــــــــم چه بزرگ شدی قوربونت برم
سه ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون مهدیه جون
شما همیشه لطف دارید فکر کنم پیگیر ترین خاله این وبلاگ شما باشید.بوسسس*:
مامي گل
23 مهر 90 13:38
واااااي كه عجب دخملي شده 3 ماهگيت مبارك


ممنون گلی جون باران رو ببوس....


sara
25 مهر 90 16:55
مبارک باشه 3 ماهگیت کیمیا جون ....چه ناز شده ماشالا ....


ممنون سارا جون تو چرا عکس از اوا ناناز نمیزاری،ببوسش...