کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

و آنگاه که من 6 ماهه شدم......

1390/10/18 20:00
نویسنده : سمانه - امیر
1,406 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود گذشت باورم نمیشه به این زودی نیم ساله شدی عروسکمممممممم.......

و البته باور نمیشه که واکسن 6 ماهگی به این راحتی گذشت ....خدا میدونه که سر 2 ماهگی و 4 ماهگی چی کشیدی و ما چه کشیدیم نزدیک 9 ساعت واسه هردو از دردا جیغ زدی و گریه کردی نه شیر خوردی و نه خوابیدی ولی این دفعه نه....خیلییییییییییییییییییی رویاییی گذشت (فقط یه کم تب داری و بی حالی الان ولی از اون درد وحشتناک خبری نیستت که نیست ) و رفت تا 6 ماه دیگه ....اوفیییییییییی خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.................

5 شنبه از راه دانشگاه به مناسبت 6 ماهگیت کیک و شمع و بادکنک خریدم ولی تا رسیدم خونه زودی رفتی واسه خواب شب .....صبح خودمون دو آماده کردیم واسه مراسم تولد 3 نفری ولیییییییییی........نمیدونم از بادکنک ترسیده بودب یا فکر میکردی الان میشینیم پشت کیک میخوایم چکارت کنیم تا میرفتیم با کیک ازت عکس بگیریم سریع لب ور میچیدی  و گریههههههههههههه تا حدی که بی خیال شدیم هههههههه......جای دیگه مثلا تو تخت ازت عکس میگرفتیم شنگول ولی حاضر نشدی با کیکت عکس بندازی هههههه

بعد خواب ظهر دوباره تلاش کردیم واینبار موفق شدیم چشمک........

6 ماهگیت مبارک عزیزم 60 سالگیتو جشن بگیری عسلممممممممممممم واست از ته اعماق وجودمتعجب ارزوی خوشبختی و سربلندی میکنم دخملممممممم

دوست داریم (من و بابا)

اصلا با من کار نداشته باشید من نخوام تولد داشته باشم کی رو باید ببینم؟؟؟؟؟کمککککک

بلاخره با کلی جینگولک بازی..........(بدشانسی فلش دوربین هم قاطی کرده بود عکسا تار شده یه کم گریههه )

و اما عصر .......

اینا دارن چکار میکننن دوباره!!!!!!!!!!!مگه من چکارشون کردم اخه..........

هههههه دوست دارم عسلممم به خداااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هلیا
18 دی 90 20:04
وای خدا حفظش کنه انشاا... تولد 100 سالگی اش رو بگیرین
مهسا مامان مرسانا
18 دی 90 20:33
عزیزم 6 امین ماهگردت رو تبریک میکم ...ان شاالله همیشه شادو خندان باشی......خدا رو شکر که واکسنت اذیت نکرد....دوست دارم ...خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
خاطره مامان بردیا
18 دی 90 23:23
قربون تو دخملی تپلی خوشگل برم من عزیزم نیم سالگیت مبارک باشه. انشاءاله همیشه سالم و خندون باشی و سایه مامان و بابا بالای سرت
خاله فهیمه
19 دی 90 0:49
چه بزرگ شدی دختر جون ماشاالله چه شمع های تولد باحالی می بینی خوشش نمی آد میره بخوابه که ازش عکس نگیری.... چند بار چند بار این کار رو می کنی
هدی مامان مبین
19 دی 90 16:25
6ماهگی مبارک عسلی باهاش هماهنگ نمیکنی خوب....خوشش نمیاد قربونت برم قلدری خالهههههه
سپید مامان علی
19 دی 90 21:40
6 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم خدارو شکر که سر واکسن اذیت نشدی گلممم
مهسا
20 دی 90 20:18
کیمیاجون 6 ماهگیت مبارک انشا ا...120 ساله بشی زیر سایه پدر و مادر گلت کیمیا جون بوسسسسس
مهدیه مامان همتا
22 دی 90 10:38
سلام سمانه جونم حالت چطوره؟ کیمیا جونممممم ماشاالله چه بزرگ شدی نیم سالگیت مبارک قوربونت برم واکسن زدی سازگار باشه