کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

و اما من تا نیم سالگی.....

1390/10/18 21:01
نویسنده : سمانه - امیر
659 بازدید
اشتراک گذاری

از چند روز پیش میگی آّب ب ب ب ب و!!!!! واسه اولین بار گفتی ن!

دیگه اینگه خیلی باحال و منحصر به فرد میخوابی......

ببین:

حتما باید سر تو یه چیزی قایم بشه تا خوابت ببره....

کوچولوتر که بودی اینکارو که میکردی واسه اینکه یه وقت زبونم لال خفه نشی اون زیر می یومدم از روت بر میداشتم....تو هم این موضوع رو فهمیده بودی و هر وقت میخواستی ما بیام سراغت میرفتی ازیر ملافه یا پتو دوتا دست و دو پاهاتو می کشیدی و شروع میکردی غر غر کردن که یعنی من گیر کردم اوایل می‌اومدم مثلا نجاتت میدادم ....بعد دیدم نه داری کلک میزنی و خودت میتونی بیای بیرون چون وقتی تی وی رو تو اون حال یه دفعه روشن میکردم مثل جرقه میزدی بیرون!!!!!!!!!!!!

حالا اینکار واستت تبدیل به بازی شده و اگه پتو یا ملافه هم چیدا نکنی هر چی دم دستت بیاد از کتاب یا پیش بند و.... بر میداری میزاری رو چشمت و بازی میکنی....قربونت ای ادا اصولات برم مننننننننننن

دیگه جونم واست بگه.....

عاشق اینم که اینطوری توبغلم ول میشی ....

جواراب یه دقیقه تو پات نمی مونه اینقدر که ورجو ورجه میکنی ببین!!!!

خیلی دوست داری با شیشه آب بخوری.....

مال خودمه به هیچ کس نمیدمممممممممممم....جوجه ی من دوستتتتتت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ياس
18 دی 90 21:13
سلام به شما مامان مهربون با ني ني شكلاتي تون خيلي خوشحالم كه ني نيش شما را مي بينم اگه دوست داري بيا به ما هم سربزن
دنیای زیبایی
18 دی 90 21:47
سلام وبلاگ خوبی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید موفق باشید
خاطره مامان بردیا
18 دی 90 23:21
الهی من فدات شم عزیزممممم. عاشق اون عکستم که توی کالسکه خوابیدی و سرت و قایم کردی
خاله فهیمه
19 دی 90 0:05
آدم دلش می خواد بگیره لهش کنه
ماشاالله چه بزرگ شده
وای خدایا چقدر این بچه ها موجودات جالبی هستن !
راستی واکسنش خوب بود ؟ اذیت نشدی؟


اره ایندفعه خوب بود یه کم تب داره ولی درد نداره خدا رو شکررررررررررر
مهسا مامان مرسانا
19 دی 90 1:06
وای خدا.....شیفته این جور خوابیدنش شدم سمانه جون.....از طرف من بگیر وفشارش بده یه ماچ گنده از لپهاش بکن......
هدی مامان مبین
19 دی 90 16:26
چه با حال ولوووو میشی خوابتم نازه...................
سپید مامان علی
19 دی 90 21:38
ای جوونم........ این دخمله عجب خواب باحالی داره.........
مهسا
20 دی 90 20:20
سلام سمانه جون خوبید؟ کیمیا جون عاشقتم عسیسم بوسسسسسسسس
ahoo
21 دی 90 22:21



خیلی باحالی اهو مثل همیشه مختصر و مفید
مهدیه مامان همتا
22 دی 90 10:39
وااااااااااااای عزیزممممم چه ناز خوابیدی قوربون پاهای کوچولوت برم
رها
23 دی 90 22:42
نازارمی تو کیمیا خوشگله.... چه معصومانه خوابیدی دوست دارم یک ساعت بشینم عکست رو نگاه کنم