کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

و من ادامه دارم.......

1390/10/19 0:14
نویسنده : سمانه - امیر
600 بازدید
اشتراک گذاری

ای وایییییییی پیدام کردی مامانی به خدا همشون مال خودمه نیشخند

دیدی گول خوردی کنترل تی وی هم تو سبد اسباب بازیم قایم کردم ههههه

و وقتی کیمیا با دقت هر چه تمام تر بیبی انیشتین میبیند....با اون تیپ پسرونت!!!!!

دالیییییییییییییییی

مامانی بیا در گوش ات یه جیزی بگم....

قربونت برمممممممممممم

 

دیگه فکر کنم نمیرسم آپ کنم تا امتحانام تموم بشه........ولی همه رو واست نگه میدارم با هم مینویسم عزیزم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آنیسا
19 دی 90 0:31
سلام چه دخمل ناز نازی ای
مهسا مامان مرسانا
19 دی 90 1:07
خانومی برات آرزوی موفقیت دارم........ اینم برای کیمیا کوپولو
صدیقه(فانوس)
19 دی 90 11:48
قربونت برم دخملی ناز نازی ............. چقدر جیگر دقت می کنی
خاطره مامان بردیا
19 دی 90 16:22
کشته مرده ی اون عکستم که با جدیت و جذبه داری tv می بینی
هدی مامان مبین
19 دی 90 16:23
خاله عاشق عکس اخرتممممم منم بیام بهم یه چیزی میگی؟؟
سپید مامان علی
19 دی 90 21:35
قربون این جذبه ات هستم چقدر قشنگ تی وی میبینه
صوفی مامان رادمهر
20 دی 90 11:02
چقدر شیرین صورتشو قایم می کنه موقع خواب... جاااااااان...صد دفعه تماشاش کردم..


قربونت برم صوفی جون
مهسا
20 دی 90 20:25
قربونت برم عسلم خیلی دوست دارم عسلم بوسسسسسسس سمانه جون انشا ا... به خوبی تمام امتحانات رو می دی مامان سمانه انشا ا... همیشه موفق باشی بوس
فارسیکا
21 دی 90 0:55
سي دي هاي با ني ني در واقع دوبله کليپ هاي شبکه بي بي تي وي است... اگه کودک شما به آنها علاقه دارد شما مي توانيد با خريد دي وي دي مجموعه کليپ هاي کودکانه شبکه baby tv به زبان اصلي او را خوشحال و به زبان علاقمند سازيد... 47 کليپ http://farsika.ir/ask/?link=185 کليه محصولات هم به صورت تک فايل هم مجموع براي خريد شما موجود است تمامي محصولات سايت فارسيکا 15 درصد تخفيف براي وبلاگهاي کودکانه دارند... در صورت خريد در قسمت توضيحات نام وبلاگ کودک خود را قرار دهيد. يا با آدي هاي farsika24 در ياهو و جيميل هماهنگ کنيد
ahoo
21 دی 90 22:19
oh oh akheiiiiiiiiiii _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
فرناز مامان ایلیا
21 دی 90 23:31
ای شیطوون دیگه چی تو سبدت قایم کردی پرنسس کوچولووو؟؟؟
مهدیه مامان همتا
22 دی 90 10:42
بالاخره خندوتو دیدم
سمیه مامان امیرعلی
25 دی 90 18:12
وای دخملی چه بزرگ شدیییییی تو امیرعلی هم عاشق بی بی انیشین هست عکس دوم و سوم از بالا رو خیلی دوست دارم .خدا حفظت کنه نازنازیییییی
خاله الهه
25 فروردین 91 18:10
ای جان چه سوییشرت باهالی