کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

غلت زدن....

1390/11/6 17:23
نویسنده : سمانه - امیر
489 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه صبح 28 دی برای اولین بار غلت زدی عسیسممممممممممم.......یه لحظه رفتم و برگشتم و طبق معمول که سرجاتو نگاه کردم دیدم ااااااااااااااااااا نیستیییییییی!!!!!!نگاه کردم دیدم یه 3 4 تا غلت زدی و رفتی دم اشپزخونه رو سرامیک ها .....هههههههههههه منم که کلا منتظر کلی خوردمت از ذوق به همه هم اس ام اس دادم که کیمیا غلت میزنه هههههههه

و سندش!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا مامان مرسانا
6 بهمن 90 17:50
عزیزم امیدوارم همیشه شاهد بالندگی دخمل کوچولو باشی....وای از طرف من یه بوس محکمش بکن .....راستی موهاشم خوب رشد کرده ها....دخمل کچل من کی موهاش در میاد نمیدونم
مهسا
6 بهمن 90 20:55
ماشا ا... به کیمیا جون بوسسسسس
خاطره مامان بردیا
6 بهمن 90 23:19
اوخییییییییی. دیگه کم کم داری بزرگ می شی عزیزممممممممم... وای که هر کدوم از این کارای جدیدتون چقدر لذت بخشه واسه مامانا
مامان ریحانا
7 بهمن 90 1:56
سلام
من هر وقت وب شما رو توی لیست بروز شده ها می بینم بهتون سر میزنم
پیش ما هم بیآید خوشحال میشم
اینم یه دست قشنگ واسه غلت زدن کیمیا


ممنون حتماااا
سپید مامان علی
8 بهمن 90 18:28
عزیزم غلت زدنت مبارک ان شاءالله روز به روز کارای جدید بکنی و مامانی کلی ذوق کنه
صوفی مامان رادمهر
9 بهمن 90 14:57
مبارک باشه وروجکم... دیگه کم کم می خوای خونه رو فتح کنیا
هدی مامان مبین
9 بهمن 90 16:07
مبارکه عزیزم......دیدی مامانی چه حرفه ایه فدای اون نگاهت