کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

speaking من هههههه

1390/11/6 17:58
نویسنده : سمانه - امیر
498 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی تقریبا 2 ماه بودی تو گریه میگفتی ماما......ولی مسلمه که اون موقع آوا و هدفمند نبود.....ولی الان بعد از گفت آبو بو بب......اول پشت هم میگفتی ما ما ما ما..... تا اینکه یه 10 روز هست کاملا میگی ماما....بازم هنوط منظورت من نیستم ولی همین که من فهمیدم چه جوری بهم خواهی گفت ماما رسما ذوق مرگ شدم هههههه تا کی بشه بیام بنویسم کیمیا به من گفت ماما.......ابله

یه 4 5 روز هم میگی ق گ و تو گلو قر قر میکنی خیلی بامزه شدی همراش هم با دو تا دستات محکم هی میکوبی رو پاها و شکمت و میگی ق ق ق ق ههههههههه و خودت کلی کیف میکنی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا
6 بهمن 90 22:50
سلام قربونت برم من عزیزم سمانه جون انشا ا... به زودی ماما صدات می کنه قربون گل دختری بوسسسسسس
خاطره مامان بردیا
6 بهمن 90 23:15
جونممممممممممممممممم
سپید مامان علی
8 بهمن 90 18:25
قربون این کارات بشمممم خوشگل خانوم
صوفی مامان رادمهر
9 بهمن 90 14:55
یواش یواش آهویی دارم خوشگله رو هم برات می خونه... هزارماشالله دخمر خوشمزه
سمیه مامان امیرعلی
10 بهمن 90 18:10
ایشالا به زودی مامان گفتنش رو هم بشنوی سمانه جون
هانی مامان سامیار
11 بهمن 90 0:36
فدای این کیمیا خانم بشم که ماما گفتنش درست مثل سامیار انگار شرح احوال سامیار می گی . چقدر نی نی ها مثل هم هستند