کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

اندر احوالت من به روایت تصویر

1390/11/7 17:00
نویسنده : سمانه - امیر
579 بازدید
اشتراک گذاری

میخورمتون هازبان ههههه شیطون من....

کیمیا ذر حال خوردن لاک پشت....

کیمیا در ارتفاعات.....

کیمیا وقتی تک تک موهای مامانشو کنده تا بخوابه از خستگی بیهوش شده ههههههه

خواب نیمروزی.....جانممممم

کیمیا در حال با دقت تی وی دیدن...

کیمیا وقتی من هر چی صداش میکنم و برنمگرده و فقط یه خنده زیرزیرکی تحویلم میده ههههه

قربونت خوابیدنت که من سیر نمیشم ازش....

مال خودمه نمیدم......هههههه

یادم نره بگم که یه کار جدید دیگه که میکنی اینه که دو تا دستات بهم قفل میکنی و میبری بالا و نگاهشون میکنی و باهوشون بازی میکنی ....خیلی بامزه اینکارو میکنی با اون صداهایی که از خودت در میاری.....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهسا
6 بهمن 90 22:52
سمانه جون واقعا ازدیدن عکسای دختر گلت کیمیا جون لذت می برم عاشق مدل خوابیدن کیمیا جون هستم از طرف من حسابی ببوس خانم گل رو قربونت برم کیمیا جونم بوسسسسس
خاطره مامان بردیا
6 بهمن 90 23:14
الهی فدات شم من همه عکسات خوشگلن. مخصوصا اون اولیه من عاشق موهاتم
خاطره مامان بردیا
6 بهمن 90 23:15
راستی بردیا هم گاهی هر چی صداش میکنیم نگاه نمی کنه اما زیرزیرکی می خنده
سمیرا
7 بهمن 90 8:43
قربونت برمممممممممم خاله به اون چشای نازت:
پانی
8 بهمن 90 8:39
وای چقدر پست های جدید داری عزیزم.کلی هم عکس های قشنگ.غذا خوردنتم مبارک باشه کیمیا خوردنی
خاله حمیده
8 بهمن 90 10:20
قربونش برم من. فرشته ی خوش اخلاق. عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل خانوم. خامه.
مهدیه مامان همتا
8 بهمن 90 15:58
قوربونت برم من کیمیا جونی چقد قشنگ می خندی خاله
سپید مامان علی
8 بهمن 90 18:23
منم شما میخورم هااااااا چقدر ناناز میخوابی عسلکممممممممممم
صوفی مامان رادمهر
9 بهمن 90 14:51
من که خاله اتم عاشق اون خوابیدنتم چه برسه به مامانت... عکس دومیه هم عالیه... کلی باهاش کیف کردم
هدی مامان مبین
9 بهمن 90 16:04
کیمیا خاله بیا منو بخور بعد بگیر بخواب تا کیف کنم از خوابیدنت عکس اول و خوابیدنت رو عاشقمممم
شاپرک مامان مهدی
9 بهمن 90 17:58
مامانت ترکونه ها خیلی بانکی سرویس خابت هم عین مهدی امیدوارم خوابهای خوبی توش ببینی
سمیرا مامان آنیتا
9 بهمن 90 21:20
وای چه دختر نازی داری
ممنون که بالاخره آدرست رو برام گذاشتی ... خیلی دلم میخواست کیمیای نازت رو ببینم
هزار ماشالا


اااا ببخشید من فکر میکردم ادرسمو داری و واست میزارم ممنونممممممم
مهسا مامان مرسانا
10 بهمن 90 10:44
الهی که همیشه لبات خندون باشه عروسک
سمیه مامان امیرعلی
10 بهمن 90 18:09
عکس دوم و آخرش رو خیلی دوست دارم .......کیمیای نااااااااااااااناااااااااازی
خاله فهیمه
19 بهمن 90 16:02
خیلی جالبه اینکه واقعا با کلی بدبختی می خوابونیشون و بعد که خوابیدن میایستی و قربون صدقشون می ری! تو رو خدا می بینی! شده برنامه هر روزمون! خدا رو شکر کن که فقط شب ها این جوریه!