کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

کیمیا و امیرعلی

1390/11/25 17:10
نویسنده : سمانه - امیر
699 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش چهارشنبه 19 بهمن رفتیم پیش امیرعلی و مزاحم سمیه جون شدیم...هنوز خیلی بلد نیستید باهم بازی کنیدچشمک ولی من چون تو تهران تنهایی خیلی دوست دارم دوست های خوبی مثل امیر علی که خیلی اقاست داشته باشی تا بتونی باهاشون بازی کنی ...ایشالا یه کم دیگه بزرگتر بشی کلی همبازی های خوبی بشبد واسه همچشمک

سمیه جون منتظر عکس های شما هم هستم چشمک

اینم تو راه (یعنی آسانسور هههه اخه امیرعلی همش 2 طبقه زیر ما خونشونه)

در حال ورجو وورجه کردن ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپید مامان علی
25 بهمن 90 18:55
جیییییییییگرر این دو تا وروجک رو بشم که اینجوری کنار هم نشستند و عکس گرفتند
مهسا
26 بهمن 90 12:50
قربون این دختر وپسر شیطون برم من بوسسسسس
مامي گل
26 بهمن 90 14:42
واااي چه حالي ميده ادم ميخواد بخورتتون منم دارم كم كم پشيمون ميشم از نيومدن به گردهمايي
مهدیه مامان همتا
30 بهمن 90 11:24
قوربون هر دوتاتون
خوبه کیمیا یه همبازی داره همتا همه ی دوستاش یه 8 9 سالی ازش بزرگترن هههه
اصلا با همسن های خودش نمی سازه اصلا محلشون نمی کنه فقط با بزرگترها


کیمیا کلا با بچه ها حال میکنه همسن بزرگتر فرقی نداره
خاطره مامان بردیا
1 اسفند 90 13:39
وای 2 تا نی نی خوشگل و خوش تیپ