کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

نی نای نای

1390/11/26 0:21
نویسنده : سمانه - امیر
812 بازدید
اشتراک گذاری

دیدی داشت یادم میرفت چشمک از حدود 6 بهمن اینا بود که نی نای نای میکنی اهنگ باشه یا یکی بخونه تو شروع میکنی به چرخوندن دستت و اگه سرحال هم باشی باهاش همراهی میکنی و میخونی هههه.....اینقده جیگیرررررررررررررررررررر میشی وقتی اینکارو میکنی که دلم میخواد درسته قورتت بدم...فقط هم با دستت راستت میکنی!!!!

عکس ندارم هنوز( فیلم داری) ولی در اسرع وقت که شکار شد میزارم براتچشمک.....

دس دسی هم هر چی باهات کار میکنم فقط بر و بر با دقت نگام میکنی هههههه....

دوست دارم عسلمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سپید مامان علی
25 بهمن 90 18:45
قربون نانای کردن کیمیا جونی برم به زودی دس دسی هم یاد میگیره و مامانشو کلی ذوق زده میکنه
بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:49
روز عشاق رو به شما و همسر گرامی تون تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه زندگی شاد و خرمی رو در کنار هم سپری کنید . با قدم گذاشتن به دنیای مجازی ملیسا جان ، این حقیر رو خوشحال کنید و از اون مهمتر با گذاشتن یک کامنت ، این روزها رو برای ملیسا جاودانه نگهدارید . پیشاپیش ممنونم از حضور شما
مهسا مامان مرسانا
26 بهمن 90 11:37
مهسا
26 بهمن 90 12:58
مامان سایان
26 بهمن 90 14:12
عزیز دلم چقدر دخمل ناز و دوست داشتنیی دارید خدا واستون نگهش داره بوووووووووووووووس عززیزم لباس تولد سایان رو خودم واسش درست کردم اگه خواستید لینک آموزشش رو واستون میزارم بازم ممنون که بهمون سر زدید کیمیا جون رو از طورف من یه ماچ گنده بکنید
مامي گل
26 بهمن 90 14:44
فداي اين شيرين كاريات
خاله فهیمه
27 بهمن 90 1:06
وااااااااااااااااااااااااااااااای خداااااااا نازی چه خوشمزه منم می خوام قورتش بدم فسقله
sara
27 بهمن 90 21:44
ماشالا به این دخملی ..چقدر خوب بازی میکنه .....میرقصه
مهدیه مامان همتا
30 بهمن 90 11:08
سلامممممممم کیمیا جونی قوروبون نی نای نای کردنت برممممممم من
سیده هاجر حسینی
8 اسفند 90 16:03
انشالا فیلم اون لحظه که شونه هاشو با آهنگ بالا بندازه و به آرزوت برسی....