کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

تونستم بایستم!!!!

1390/11/27 23:54
نویسنده : سمانه - امیر
528 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 4شنبه 26 بهمن من تونستم با تکیه به نرده های تختم یه چند دقیقه روی پاهام که به مدته تازه یه کم قوی شده و جون گرفته بایستم هوراااااااااااااااااااااااااااااا من خودم خیلی کیف کردم ....انقده حال میده آدم به دنیا مسلط باشه !!!!!!مامان بابام هم که دیگه نگوووووووخجالت

تازه همون بار اول شیرین کاری هم میکنم ، یه دستی می ایستم!!!!!

حدود یه یه هفته ایی میشد که از حالت نشسته آویزون پاچه های من و بابا میشدی و تلاش برای ایستادن ، ما هم کمک میکردیم و تو با دستای ما بلند میشدی و باز با کمک دستای ما خودتو نگه میداشتی ....دیگه بشین هم نبودی هر چی فشار میدادم که بشونمت زور میزدی که نشینی یعنی پاهاتو خم نمیکردی که بشینی هههههه... پر روچشمک عاشق این مقاومتتم عسیسممممممم

منم دیدم یه کم پاهات قوی شده شهامت کردم با نرده نگهت داشتم و خودم ولت کردم دیدیم نه خودتو نگه میداریاز خود راضی....بعد چند بار شهامت کردم عکس بگیرم ولی بازم کلی مراقب بودم یه وقت ول نشی خدای نکرده چونت بگیره به نرده قربونت برم.....

قربونت برم ببینم راه میریییییییییییییییی عزیزم

دوست دارم هوارتااااااااااااااااماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحانا
28 بهمن 90 1:27
آفرین به این دخملی زرنگ
مهسا
28 بهمن 90 19:04
قربون کیمیا جون ماشا ا... به گل دختری
سپید مامان علی
29 بهمن 90 0:20
ماشاءالله به این دخمل خوشگله زرنگ جانم که یکدستی می ایستی
مامي گل
29 بهمن 90 14:21
قربونت برم خيلي زبلي تو ماشا...
مهدیه مامان همتا
30 بهمن 90 11:10
چه خوب وایساده عزیزمممممم ماشالله معلومه زود راه میوفته عاشق این نگاهات من
صوفی مامان رادمهر
30 بهمن 90 13:11
مبارکههههههه دخمری... آفرین به تو... حالا میریم که داشته باشیم فتح خونه رو
خاطره مامان بردیا
1 اسفند 90 9:32
الهی فدات شم دخملی زرنگ. بردیا تازه الان یک هفته اس داره می ایسته اونم مثل تو پاهاش و باز می کنه که تعادلش حفظ شه


خودش که نمی ایسته من میزارمش اونم خودش رو نگه میداره
هدی مامان مبین
1 اسفند 90 17:26
ماشالا عزیزم مبارک باشه ایشالا به زودی خودت تنهایی میاستی....
خاله فهیمه
1 اسفند 90 23:39
جونمی.... چقدر دوس دارم این پیشرفت های بچه ها رو ان شاالله که همیشه رو پاهای خودت بایستی
سیده هاجر حسینی
8 اسفند 90 15:59
انشالا عکس تاتی تاتی کردناش... خیلی نازه.لباسشم بهش میاد...