کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

ای وای من ای وای من.....

1391/3/17 12:04
نویسنده : سمانه - امیر
780 بازدید
اشتراک گذاری

نگرانمامانی من کلی شرمندم که بگم بابایی یه کم به موهای گرامی گند زدند....موخ منو حسابی زدن که  یه کم جلوش رو که تو چشماشه مرتب میکنم و بلدم و از این حرفااااااااااااااااا....منم نمیدونم چرا مخم خورده شد ..گفتم باشه ....اخه اونقدر با اعتماد به نفس گفت که خوب میشه که منم قبول کردم...ولی جلو موهات یهنی چتریت خیلییییییییییی کوتاه شد خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی..همین طوری هر کی میدید میگفت چه اقا پسر نازی!!!!!دیگه الان خودم هم....

امیدوارم تا تولدت حداقل جلوش در بیاد چون میخوام برمت اتلیه اگه در نیاد مجبور مبشم یه یه ماهی دیرتر ببرمت که اصلااااااااااااااااااااا دلم نمیخوادعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانی

اگه مساله تولد نبود اینهمه حرص نمیخوردم و میگفتم در میاد دیگه مهم نیست....

من ۲ دفعه موهاتپ مرتب کردم که دادم دست ارایشگاه تازه گفتم صاف قیچی نزنه که یه دست صاف نباشه دوست ندارم ...حالاااااااا بیا و بیین ....اینقدر کوتاهه که یه ور هم واینمسه درستکه قایمش کنم.....

اشکال نداره...اینم تجربه شد واسه من .....

 

اینم عکسی از عمق فاجعه ههههه

اینجا تو باغه... تازه دست کشیدم که خیلی نشون نده... از نزدیک هم بدتره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سرور مامان فراز
17 خرداد 91 13:02
اي سمانه بد . خيلي هم قشنگه قربون چشماش بشم من . همه جوره خوشكله
سپید مامان علی
17 خرداد 91 13:17
مامان سمانه عزیز غصه نخور.....زیاد هم بد نیست زود در میاد.....خیلی با نمک شده
مهسا
17 خرداد 91 21:15
قربونت برم من کیمیا جون همه جوره خوششگلی
فرناز مامان ایلیا
18 خرداد 91 20:19
آخی...جونم...نه بابا سمانه عمق فاجعه کمه عزیزم...زود در میاد... با نمک شده هاااا(چشمک)
شاپرک مامان مهدی
19 خرداد 91 0:07
به قول فرناز عمق فاجعه کمه اینجا معلومه خیلی کوتاه شدهولی توی عکسهای بعدی اصلا معلوم نیست ولی با مزه شده اینم یه خاطره میشه براتون
خاطره مامان بردیا
19 خرداد 91 11:24
به نظر من که خیلی هم خوب شده. دستت درد نکنه بابایی