کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

من و اولین لاک زندیگم

1391/3/20 12:37
نویسنده : سمانه - امیر
625 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم بلاخره اولین لاک زندیگم رو زد.....اخه فکر میکرد من میخورمش ...ولی من خانم تر از این حرفت بودم اصلا کاری باهاش ندارم فقط مامانم باهاش حال میکنه حسابی...بابام هم که هی میره و میاد ذوقش رو میکنه ....کلی خوشگل شدم خلاصه...

الهیییییییییییییی مامان قربونت برههههههههههههههههه با اون دستای تپلیت عسیسممممم

اینم یه عکس از نواختن بلز توسط دخملی

دوست دارم بی اندازهههههههههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سپید مامان علی
20 خرداد 91 14:26
فدای اون دستهای لاک زده خوشگل هنرمندیت بشم که بلز می نوازه...دوست دارممممممممم
خاطره مامان بردیا
20 خرداد 91 14:36
الهی من فدات شم تپلی اگه 5 شنبه مامانی برات لاک زده بود که الان دیگه انگشت نداشتی چون من دونه دونه اون انگشتای خوشگلت و می خوردم
سرور مامان فراز
20 خرداد 91 15:07
ااااااااااااااااي جونم قربونت بشم من
مهسا مامان مرسانا
21 خرداد 91 20:18
قربون اون دست کپلت موش موشک ______-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم با موضوع جشن دندونی مرسانا جون*•~-.¸,.-~*...........
سمیرا مامان آنیتا
22 خرداد 91 12:41
ای جاااااااااااان
شدی یه خانوم حسابی
یعنی واقعا نشست لاک بزنی ؟ ما حتی سر ناخن گرفتن هم کشتی میگیریم
بابا امیر چی رو خوب بلده ؟ من نفهمیدم


کوتاه کردن مو همه پست هارو دیدی؟من تو خواب واسش زدم ههههه عمرا تو بیداری بزاره
سمیرا مامان آنیتا
23 خرداد 91 12:20
جدا ؟؟؟
من اصلا نفهمیدم البته تعجی هم نداره .. مامانم هم مش کرده بود و بیچاره منتظر بود حرفی بزنم .. من اصلا نفهمیدم تا آخر خودش گفت
حالا این همه خاله زبل داری .. یه خاله گیج هم روش
مبارکت باشه عزیزم .. تو همه جوره خوشگلی


ههههه خیلیییییییییییی باحالی سمیرا جون واقعا مامانت مش نفهمیدی!!!!
راستی دیگه هم اون حرفو نزن ...
زهره
23 خرداد 91 14:59
اااااااخییییی نازی خدایا این قرطی خانومو ببین ماچش کن حسابیییی سمانه جون.مبارک باشه خانوم شدنش
مامان بزرگ برديا
23 خرداد 91 16:06
دختر گل ما تو همينطوري هم مورد تائيدي اينقده خودتو خوشجل نكن نانازي بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


اره ؟!
مامان رانيا
25 خرداد 91 15:53
به خاله بگو واسه كدوم دوست پسرت لاك زدي