کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

اولین تلاش ها برای سینه خیز رفتن هر چند ناکام!!! (21 / 10 / 1390)

1391/11/17 13:21
نویسنده : سمانه - امیر
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اولین دمر شدنت خیلی علاقه ایی نداشتی ادامه بدی....ولی  بلاخره این روزا به خودت زحمت میدی و هی دمر میشی ولی نمیتونی برگردی و کار تو شده دمر شدن و بعدش داد زدن واسه نجات و کار من شده برگردوندن توکلافه.....امروز اولین تلاش ها رو برای سینه خیز رفتم رو داشتی ولی به جایی نمیرسید.....تو میتونی تلاش کن عزیزممممممممتشویق

اینم یه عکس از شیطونی تو تخت:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فرناز مامان ایلیا
21 دی 90 23:32
ای جونممممم... تو میتونی خاله...آفرین ... بوووس
مهدیه مامان همتا
22 دی 90 10:42
این روزا یه خورده سرم شلوغه وقت نکردم آپ کنم به زودی می آپم خبرت می کنم دوست مهربونمممممممممممم کیمیا جونمو یه عالمهههههههههه ببوسشششششششششششش
صوفی مامان رادمهر
22 دی 90 10:54
بذار راه بیافتم مامان سمانه.. دیگه چیزی نمونده... اونوقت اگه تونستی ازم عکس بگیری... استیکر اتاق رادمهرم همین مزرعه است، من عاشقشم... مخصوصا اون درخته که وسطش یه جفت چشم سیاهه...
خاطره مامان بردیا
22 دی 90 11:25
آفرین به کیمیا خانوم پر تلاش تو می تونی تو می تونی تو می تونی البته اصلا اصلا دیر نشده ها ..
خاطره مامان بردیا
22 دی 90 11:25
فکر کنم تو هم مثل بردیا عاشق تختت و اتاقت باشی

سپید مامان علی
22 دی 90 11:43
عزیزم شما زرنگی تلاش کن زودی موفق میشی عاشق شیطنت هاتم چطور آویز تختش هنوز پایین نیومده علی سه سوته کندش ههههههههههههه:
مهسا مامان مرسانا
22 دی 90 18:47
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
حمید
23 دی 90 10:52
سلام میگم من ومهتاب یه دخمل داریم شبیه کیمیای شماالبته الان دوم دبستانه ولی کوچیکیاش قشنگ شبیه کیمیای خوشگل شما بود ایشالله خدا حفظش کنه زودبزرگش کنید خداراچه دیدید شاید پسرتون نصیب ما شد
رها
23 دی 90 22:41
تلاشت رو بکن قهرمان تو میتونی
مهسا
24 دی 90 11:50
قربونت برم کیمیا جون تلاش کن حتما موفق می شی بوسسسسسسسسسسسسسس
هدی مامان مبین
28 دی 90 16:53
پست بعدی کیمیا سینه خیز میرود ایشالا گل خاله......