کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

بدون شرح!!!

1390/10/9 12:18
نویسنده : سمانه - امیر
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

عکس که بی توضیح نمیشه:

من یاد گرفتم پستونکم رو خودم درمیارم و دوباره میزارم دهنم یوهوووووووو (چه کار سختی!!!!خیلی خوشحالم که از پسش بر اومدم ههههه)

به خدا مامانم موهای منو شونه میکنه موهای من درست نمیشه باز میپره تو هوا ......منتظرم بلند بشه ایشالا.....چشمک

من اگه میفهمیدم این دنیا کجاست که من 4 ماهه و اندی است اومدم توش خوب بودا!!!

من کلاه دوست ندارم با چه زبونی بگممممممممممم

اره دیگه راهشو بلدید دیگه پستونکککککککککککک ای خداااااااااااااااااا

کی این زمستون تموم میشه من از شر این لباسا راحت بشممممممم اخه نمیشه توش نفس کشید....

کیمیا:مامان جون بسه تروخدا خسته شدم دیگه...

مامان:چشم عزیزم باشه حق باتو هست مامان جون ماچدیگه نمیگیرمقلب

ز

جالب بود نه؟! پس تا برنامه بعد بای باییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاطره مامان بردیا
22 آبان 90 13:30
عاشقتم که روز به روز خوردنی تر می شی... بردیا هم اصلا با کلاه و لباس گرم میونه خوبی نداره اما دیگه چاره چیه ؟!
صوفی مامان رادمهر
22 آبان 90 14:06
ای جووووووووووونمممم دخمر نازم... آزار داری مامانش؟ مگه تو درس و مخش نداری؟ قربونش برم همه جام دوربین دستشه
بوسش کن دخمر نازمون رو


مامان رانيا
22 آبان 90 15:56
جه خوشمل عروسك خاله هزارتا بوس
sara
22 آبان 90 16:59
وای قزبونش برم ...خیلی ناز شده ماشالا ...


مرسییییییی
مامان بیتا
23 آبان 90 0:37
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان
سمیه
23 آبان 90 10:34
خیلی خوشگل شده براس یه اسپند دود کن سمانه خانوم


مرسی حتما
خاطره مامان بردیا
23 آبان 90 19:01
تمام لذت عمرم در اين است / که مولايم اميرالمومنين است عيد شما مبارک
خاله فهیمه
23 آبان 90 23:58
آی باحاله بچه ها که لباس زمستونی می کنی تنشون دیگه ورجه وورجه نمی کنن ها ها ها خیلی خوشکل بود منتظر برنامه بعدی هستیم
مهدیه مامان همتا
24 آبان 90 21:41
عیدت مبارک کیمیا جونی همتای من سیده اگه الان پیشش بودی بهت عیدی می داد خیلی دوست دارمممممممممممم
فرناز مامان ایلیا
25 آبان 90 1:39
ای جانم ..... چقدر ناز شده این فرشته کوچولووو بوووس. به مام سر بزنین.
فرناز مامان ایلیا
25 آبان 90 1:41
عزیزم من ادت کردم تو پیوند های ایلیا. بوسسس...
مهسا
25 آبان 90 17:01
سلام سمانه جون خوبید؟
ماشا ا..به کیمیا جونم با این لباسای قشنگ زمستونیش مثل ماه شده مامانی خانم گل رو از طرف من ببوسید


ممنونم.....*:
خاله فهیمه
26 آبان 90 16:32
راستی یه سوال این وسط کی کارهای کیمیا رو می کنه کی عکس می گیره؟!!!! فکر کنم گوشه خونه یه دوربین گذاشتی هر از چند دقیقه یه عکس میندازه هه ! ای ول مامان باحال!


همه شو خودم میکنم فهیمه جون ههههههههه
الهام
28 آبان 90 23:43
سلام ماشالله به این خانومی خوردنی مرسی که به ما سر زدی سمانه جون از اینکه لینکمونم کردی ممنون بازم به ما سر بزنید خوشحال میشیم
سپید مامان علی آقا
29 آبان 90 10:15
باریکلا به کیمیا خانم که پستونکشو خودش میزاره دهنش بوس هزار تاااااااااااااااااااااااااا
هدی مامان مبین
29 آبان 90 13:09
ماشالا به این دخمل ناز که روز بروز داره خواستنی تر میشه لباسشم بهش میاد پستونک گرفتنت هم مبارک خاله بوس