کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

پروسه خوابیدن.......

1390/10/9 12:18
نویسنده : سمانه - امیر
949 بازدید
اشتراک گذاری

جونم واسه بگه از خوابیدنت عسلممممممممممم www.smilehaa.org

میگذرم از وقتی که کوچولو بودی و مثل همه نینی ها بیشتر وقتا رو خواب بودی و احتیاجی به خوابوندنت نبود....و میرسم به حدودا 1 ماه و نیم و  2 ماهگی....از اون موقع تا الان روزا رو واست کف میزنم که خدایی خانمی و خودت میخوابی....چه طوری؟اینطوری:

به ترتیب میگم یعنی با این ترتیب الگوی خوابت فرق کرد:

1-میرفتی تو دیوار گهوارت و ملافه رو سرت و لالا......خیلی با حالیییییییی ههههههههه

2- رو پا تکونت میدادم تا بخوابی و سریع میخوابیدی....

3- جلو تلویزیون و راحت لالا.....

4- گاهی هم با تکون راکر.....

والبته همه اینها به یاری پستونک.....www.smilehaa.org

.....دیگه یادم نیست .....

 ولی امان امان از شباااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بیچارمون میکنیییییییییییییییییی Miss Bone Emoticons 316اون خانمه تویی و اون زرده که داره له میشه من و بابا ههههههههه

 

همه اونایی که بالا بود به ترتیب انجام و تست میشود.... فقط باشدت بیشتر... یعنی تکون رو پا شدید، راکر تند تند، نگه داشتن پستونک تو دهنت، گذاشتنت تو دیوار گهواره به طور مصنوعی هههه، ولی تو همچنان نمیخوابی و من و بابا شیفت عوض میکنیم (اگه کسی میگه حتما خوابش نمیاد.... نهههههههه کلافه خواب هست همه جوره ....گریه و جیغ  از خستگی و خواب)

و اخر سر اینقدر تو بغل تکونت میدیم تا بلاخره لالا ولی نه به همین سادگی میکشتی مارو ....بعدا بهت میگیم چه طوری.....

حالا مدتی است که کالسکه به فریاد ما رسیده... میزاریمت توش... اوایل تو خونه فسقلیمون میچرخوندیمت تا بخوابی  اون رو باطل اعلام کردی( با کلافگی ) ودر حال حاضر حالا جلو تلویزیون میبریم  و میاریم تا میخوابی....  گاهی بد خواب میشی اونم جواب نمیده... گاهی هم خیلی خانمی و با یه ملافه که میدی رو سرت جلو تی وی خودت میخوابی(دوستتتتتتتتتت دارممممم) ولی خب خیلی بهتر شدی از وقتی اومدی تو 4 ماه و کالسکه هم که یاری رسونده.....

تقدیم به کالسکه Miss Bone Emoticons 401

البته من و بابا منتظریم ببینم کی کاسکه رو expire اعلام میکنی هههههههه

جدیدا هم شب ساعت 30 :10 مثلا میخوابی و ما خوشحال که اره اخ جون خوابید ولی نیم ساعت بعد شنگول داری دست و پا میزنی و میخندی.....نطقت هم که باز شده و ااا ایییی اووو  .....و مامان بیچاره تا ساعت 1 با تو بیداره تا بخوابی .....

بیدار شدن شبت هم متغییره ...کوچولو که بودی (نیست الان خیلی بزرگی منظورم کوچولوتره هههه)

2 ساعت یک بار بیدار میشدی....ولی از وقتی که اتاقت جدا شده شبا 2 دفعه بیدار میشی یعنی 3 الی 4 ساعت یکبار ....گاهی هم بیشترMiss Bone Emoticons 290

اینم یک عکس ار خوابیدن جدیدت یعنی تو کالسکه.....

این مال دیشبه ساعت 12 و نیم شب جلو تی وی داری با چشمات میگی این باز با دورینش اومد ای خدااااا مثل اینکه دارم میخوابما مامان......

عاشقتم..... من همه جوره دوست دارم حتی بد خوابی هاتم دوست دارم به خدااااااااااااااwww.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مشکات
2 آذر 90 0:20
سمانه جون واقعا بامزه و با هیجان مینویسی.شدم خواننده پرو پا قرص وبلاگ دخملیت ...دخمل ناز و بانمکتو ببوس


مرسی عزیزم لطف داری....
سارا
2 آذر 90 1:11
این دخملی ناز بد خواب شده ...اخی خوب میشه دوباره عزیزم ....از ساعت 7 دیگه نزار بخوابه که ساعت 10 بخوابه از خستکی ... بوس بوس برای کیمیاجون
سمیه
2 آذر 90 11:17
چه ناز شدی خانوم.یهو میای سمانه خانوم چند تا پست میگذاری همه رو غافلگیر میکنی
هدی مامان مبین
2 آذر 90 11:24
سمانه جون نوشتنت رو دوست دارم لبخند میاری رو لبام ببوس این نیم وجبی رو واقعا نخوان کاری رو بکنن نمیکنن...شوخی هم ندارن قربونشون برم
صوفی مامان رادمهر
2 آذر 90 11:26
واییییییییی جون من این عکس رو بزرگ کن براش...مثل پسر من رفته تو دیواره خوابیده... دلم رفت براااااشش... جونمممممم
مامان رانيا
2 آذر 90 12:35
اخي خيلي ناز مي خوابه خدا هميشه برات نكه دارتش
خاطره مامان بردیا
2 آذر 90 12:42
الهی قربونت برم که هر روز یه مدل داری واسه خوابیدنت... سمانه جون پس کالسکه جواب می ده. همسری منم چند بار پیشنهاد داده بود فکر نمی کردم فایده داشته باشه


نه خاطره جواب میده در حد تیم ملی هههههه
وقتی واسه کیمیا میده اونم تو زمان کم واسه بردیا که حتما میدهههههه
مهسا
2 آذر 90 14:50
قربونت برم که اینقده قشنگ می خوابی عسلم سمانه جون عاشق این دو تا عکس اولی شدم میبوسم دختر نازت رو
مامان الینا
3 آذر 90 13:45
وااااای عزیزم من عاشق نی نی کوچولو موچولوهام خداحفظش کنه 2بوس از طرف من والی خانومی
مهدیه مامان همتا
3 آذر 90 16:16
سمانه جون گفتی اتاقش جدا شده یعنی جدا از شما تو اتاق خودش می خوابه


اره مهدیه جون از 3 ماه و نیمگی جدا میخوابه ....
قبلا عکس و نوشته گذاشته بودم از پروسه جدا شدنش....
خاله فهیمه
5 آذر 90 17:14
خداوند صبر عطا فرماید و راه حل بابا ای ول خوب یه دفعه ای کولاک می کنید چیز میز می نویسید.
خاله فهیمه
5 آذر 90 17:15
راستی سمانه من پسورد رو یادم رفته دیگه مخم گنجایش پسورد نداشته خالی کرده اگه بتونی برام میل کنی ممنون می شم
سپید مامان علی آقا
7 آذر 90 13:41
ای جونم این کیمیا خانم عجب دخمل با حالی هر روز مدل خوابیدنش فرق میکنه
میترا
8 آذر 90 1:39
چه ناز خوابیدی ناناز خانوم
مامان ریحانا
27 آذر 90 21:46
سلام ماشالا چه بزرگ شده خوب درکت میکنم هم غریبیتو هم بی خوابی شبانه منم با ریحانه تا 4 ماهگی شب تا صبح بیدار میموندم تا خوابش درست شد روی ماه کیمیا جونو ببوس