کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

سلام بابا

1390/10/9 12:17
نویسنده : سمانه - امیر
733 بازدید
اشتراک گذاری

بطور قطع این اولین مطلبی هست که از سوی پدر برای تو نوشته می‌شود. شاید بهتر باشه بگم متاسفم که تا حالا اینجا نیومدم اما بهتره باور کنی که من نویسنده خوبی نیستم. به هر حال امیدوارم بازم برات بنویستم، امیدوارم.

مطمئنا من آدمی نیستم که در برابر نعمت‌های رسیده از سوی خدا به راحتی شکر گذاری کنم و خیلی وقت‌ها خودم رو آدم دیگری نشون می‌دم. البته باور دارم که همیشه بر لب میگم «خدایا شکرت» اما کلا آدم سرسختی هستم و این موضوع اغلب اطرافیان بابا رو رنج میده!!! مامان خوب یادش میاد که من چقدر بخاطر تو گله کردم و قرقر کردم اما خدا میدونه که توی دلم همیشه از بودنت خوشحال بودم و هستم و همیشه خواهم بود.

باباجون ... تو پنج شنبه‌ها برای بابا هستی و این موضوع باعث میشه که تو دنیای کوچیک تو، چهره‌ی یک مادر با موهای بلند و چشم‌های قشنگ و دست‌های گرم و نرم به یک چهره خسته و ناراحت کننده با دست‌های دوست نداشتنی تبدیل بشه ... از یک طرف از این موضوع متاسفم و از طرفی خوشحالم که لیاقت درک احساس مادری را دارم ... هر چند تو از سینه من بهره‌ای نمیبری :)

وجود تو و نگهداری تو باعث می‌شه من دو شخصیت مهم زندگی را بهتر بشناسم ...

مادر !!!!!   تازه میفهمم که مادرم چه کرد ..... تازه می‌فهمم که مادر بودن خیلی لیاقت می‌خواد و الیته خیلی جرأت و خیلی لطافت و خیلی مهربانی و خیلی صبر و خیلی ........ مادر بودن یعنی آخر انسانیت ... یعنی اوج کمال بشریت .... شاید تا این روزها خیلی نمیفهمیدم که مادرم چیست؟!! آره ... چیست؟!! مادر گوهریه که تنها و تنها وقتی درک‌اش میکنی که خودت مادر بشی (البته اگر خدا بهت شانس بده) و خدا رو شکر که حداقل مامانت و مامانم هستند ... خدا رو شکر.

پدر !!!!! فکر میکردم من یکی از پسرهای دنیا برای پدرم بودم .... اما پدر! من هیچ‌کاری برای تو نکردم .... الان شب پنج‌نشبه است و با همه مشکلات جات خیلی خالیه بابا ... میدونم که اگر بودی.. فکر کنم خیلی واکنشی نسبت به بودن کیمیا نداشتی اما من همون لذتی رو که دارم از کیمیا می‌برم ... از تو هم می‌بردم ... متاسفم و خدا رحمتت کنه.

کیمیا بابا شرمنده که وبلاگ تو رو به محل شخصیه افکار بچکانه تبدیل کردم اما خوب دلیل اصلی نوشتنم خود تویی ... هر جند اصرار مامان سمانه هم بی‌اثر نیست.

کیمیا، سمانه، مامان دوستتون دارم .... برای من همیشه بمونید ............................... بمونید

بابا امیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

عسل مامی آراد
4 آذر 90 17:53
به صورت اومدم تو این وبلاگ و با خوندن دل نوشته های بابای کیمیا به پهنای صورتم اشک ریختم... هم از توصیف احساسات پرشور یه پدر ظاهرا سرسخت و هم توصیف مادر از زبان همین پدر... هزاران بوسه بر دست پدرا و مادرا


خودش هم وقتی داشت مینوشت اشک میریخت فکر کنم از اعماق دلش نوشته که به دل نشسته.....
به هر حال ممنون که به ما سر زدی....
زهره
5 آذر 90 12:14
خیلی زیبا بود ایشالا خدا این مادر و پدر و همه مادر پدرها رو واسه نی نی ها سالم نگه داره واز سر تقصیرات ما به واسطه حضور این فرشته های کوچولو بگذره.
خاطره مامان بردیا
5 آذر 90 13:13
وای بابا امیر چقدر گشنگ نوشتی.. در مورد این که نمی رسی بیای توی وبلاگ کیمیا جون بهت حق می دم. بابای بردیا هم همینطوره.. ما مامانا درکتون می کنیم و می دونیم کار بیرون از خونه چقدر خسته تون می کنه... چقدر خوب که این روزای 5 شنبه باعث شده متوجه شین مادر بودن چقدر سخته.. ( قدر سمانه جون و حسابی بدون ) فکر کنم منم باید یه روز در هفته واسه خودم برنامه بزارم
خاله فهیمه
5 آذر 90 17:13
وای خدا خیلی جالب بود، البته جالب که پر معنی بود. اما خدایی از آقا امیر نمی اومد اینجوری بنویسه ها! ان شاالله که سایه مامانشون بالا سرتون باشه و سایه شما دو تا هم بالا سر کیمیای ناز
خاله فهیمه
5 آذر 90 18:03
راستی یادم رفت بگم که کیمیاتون واقعا دخملی از ورای آسمانهاست


مرسی فهیمه جون....
مامي گل
6 آذر 90 13:18
الهي فداي اين دخملك با نمك
هدی مامان مبین
6 آذر 90 18:37
پراز احساس بود بدون اغراق...!
پدرانه زیبا گویا
خوشبخت باشید


ممنون هدی جون...
مهسا
6 آذر 90 20:35
سلام آقا امیر نوشتتون واقعا با معنی وزیبا بود
خاله پاني
7 آذر 90 9:20
حالا ما ديگه از اين همكاراي مهربون نداريم چيكار كنيم؟؟؟؟؟؟
گريهههههههههههههههههههههه


برمیگرده پانی جون بهت قول میدم من امیر رو میشناسم
خاله جون کیمیا
7 آذر 90 13:16
چقدر پر احساس، حاله پانی همکار مهربونتون کجا رفته
سپید مامان علی آقا
7 آذر 90 13:51
بابا امیر حس پدرانه و سرسختیتون رو چقدر قشنگ به رشتهتحریر در آوردید ان شاءالله که خدا پدرتان رو رحمت کنه مادرتون و سمانه جون و کیمیا جون واستون نگه داره ان شاءالله که سایه شما دو بزرگوار بالای سر کیمیا باشه
sara
7 آذر 90 17:19
khyli gashang nevishtin babay kimiya ,,,,
inshlah hamisheh kenar ham khoshbakht bashid


ممنون سارا جون....
سمیه مامان رها
8 آذر 90 0:59
بسیار پر احساس وزیبا بود لذت بردم....
میترا
8 آذر 90 1:36
خیلی قشنگ نوشتین. اسم دخترِ منم کیمیا است.
صوفی مامان رادمهر
8 آذر 90 10:02
بابای کیمیا از همکاری صمیمانه شما با سمانه جون به شدت سپاسگزاریم... اساسا دست شما طلا... اعصاب شما آرام و سایه شما بر سر خانواده گرمتان مستدام باد راستی دیگه بهونه نیارین که خوب نمی نویسین و این حرفا... اتفاقا خیلی خوشجل نوشتین... کیمی بعدها با این نوشته ها سرشار از شادی و لذت می شه
خاطره مامان بردیا
8 آذر 90 18:09
ای خدا از دست این مامانم پس آخه مامانی کی می خوای وبلاگ من و به روز کنی؟! هی دوستام میان سر می زنند وبلاگ به روز نیست!!!


میان ترمم تموم بشه حتما اپدیت میشه قول میدم
مامان مهسا
8 آذر 90 20:42
______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان رانيا
9 آذر 90 13:43