کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

woooooow با کلی تاخیر اومدیم......

1390/10/9 12:17
نویسنده : سمانه - امیر
500 بازدید
اشتراک گذاری

من با کلی تاخیر اومدم......دی دی دینگ دینگ......

مامانی اول بگو ببینیم کجا بودی نبودی ؟!........

جونم واست بگه من امتحان داشتم سخت سختتتتتتتتتتت همین الان اخرین کارمو ایمیل کردم و تا چهارشنبه که سمینار دارم یه کم اوضاعم بهتره....گفتم بیام دیگه ....حالا دعوا نکن بیا باهم دوست شیم www.smilehaa.orgهههههههه

 

البته تا اخر ترم استراحت بی استراحت .......پشت هم سمینار و بعدش امتحانات پایاینی و بعدش هم پروژه ها ....به سلامتی تا اسفند گیرم یوهووووووووووووwww.smilehaa.org

خیلی سخته خیلییییییییییییییییییییییییی درس و بچه و ..........ولی من میتونممممممممممم میدونممممممممممممم www.smilehaa.org

این از علت غیبتم حالا نوبت به تو میرسه........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

tفرشته
28 آذر 90 1:13
سلام من همه ی کیمیاهای دنیارو یک جور دیگه دوست دارم چون نی نی ماهم کیمیا نام داره به ما هم بریزنیدلینکتون کردم
مامان ریحانا
28 آذر 90 1:37
سلام آره والا خیلی همت میخواد خدا بهت کمک کنه سمانه جون رمز رو براتون خصوصی گذاشتم دوست داشتی رمز مطلب پایینی رو به منم بده روی کیمیا جونو ببوس
مامان ریحانا
28 آذر 90 1:43
راستی چی میخونی و ترم چندمی؟
صوفی مامان رادمهر
28 آذر 90 13:30
جوجه شیرینم بزرگ شدی ماشالله... خانم شدی... خدا به مامان مهربونت قوت بده... من شخصا به تو خیلی افتخار می کنم سمانه جون


ممنون صوفی جون....دوست دارم
خاطره مامان بردیا
28 آذر 90 13:33
جونم چه عکسش خوشگله..
خاطره مامان بردیا
28 آذر 90 13:33
مامان سمانه بیشتر واسه این دخمل خوشگل ما وقت بزار آخه
مامان رانيا
28 آذر 90 14:35
بوس بوس بزرك شده دخملي
سپید مامان علی
29 آذر 90 12:35
چه با حال بهت نگاه می کنه و باز خواستت میکنه
افسانه
16 دی 90 18:49
عاشقتم کپلم. بوسسسسسسسسسسسس بخورمت ناز ناز کوچولو...