کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

ماجراهای کیمیا شماره 5 (حالم گرفته شده......)

1390/10/9 12:17
نویسنده : سمانه - امیر
719 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربون تو دخملم بشم الهی هر چی درد و بلا داری بیاد واسه من مامان جون ....نبینم تو 1 ثانیه درد بکشی عسلم......

یه 2 ماهی بود با رژیم من خوب بودی دکتر واست قطره آهن داده... آیرووریت که اسانس توت فرنگی داره ، پریشب هم من واسه اولین بار بعد زایمانم گل کلم خوردم ...نمیدونم از کدوم بود که تو دیشب باز خون دفع کردی و باز جیغ و گریه موقع دفع بمرممممممممممم من ....آهن رو اول خودم خوردم ببینم چی میشه بعد به تو دادم چیزی نشد که بهت دادم ....موندم ....خدا کنه این آلرژی لعنتی زودتر دست از سر تو برداره .....اگه میدونستم از چیه باز خوب بود کلا از زندگیم حذفش میکردم .....بلاتکلیفیش بدتره

گریهههههههههههههههه www.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان هامان
28 آذر 90 11:41
وای عزیزم درکت می کنم هامان هم همینطور بود دکتر گفت لبنیات رو حذف کن و دارو داد خداروشکر مشکل حل شد امیدوارم زودتر مشکل حل بشه موفق باشی عزیزم
مامان ریحانا
28 آذر 90 11:44
سلام ریحانه هم به شیر حساسیت داره خیلی بد هنوز که یک سالشم شده بازم هروقت شیر یا هرچی که با شیر درست میشه رو میدم بازم حساسیت میزنه عزیزم من یادمه که براتون خصوصی گذاشتم اما بازم میذارم مرسی از رمز
خاطره مامان بردیا
28 آذر 90 13:32
مامانی شما که این همه رعایت کردی بازم رعایت کن دیگه.. نزار دخملی اذیت شه
صوفی مامان رادمهر
28 آذر 90 13:32
الهیییییییی...جاااان... درکت می کنم... رادمهرم حساسیت پوستی داره به یه چیزی که من دارم دنبالش می گردم... می فهمم چی می گی... انشالله زود خوب خوب می شه... دخمر شیرین ما می شه همون دخمر شیطونک خودمون
مامي گل
28 آذر 90 14:33
كاشكي زودي خوب بشي فدات بشم
مامان رانيا
28 آذر 90 14:36
غصه نخور اين روزها هم تموم مي شه
فرناز مامان ایلیا
29 آذر 90 1:39
الهی... حتما خیلی سختی کشیدی.... ایلیا هم به باقالا حساسیت داره ... ولی این کجا و اون کجا... امیدوارم هر چه زودتر خوب شه...بوووس.
سپید مامان علی
29 آذر 90 12:33
سمانه جونم غصه نخور خانمی من نمی تونم درکت کنم اما میدونم وقتی نینی درد داره مادر چی میکشه دعا میکنم که حساسیت کیمیا جونی زود خوب بشه
مشکات
29 آذر 90 20:26
سلام سمانه جون بچه برادر من دقیقا مثه کیمیای شما از 2 ماهگی تا 6 ماهگی آلرژی داشت و مامانش هیچی نمیخورد!شده بود پوست و استخون.چون هرچی میخورد نی نی تو مدفوعش خون دفع میکرد.حتی پیش رییس کل مرکز آلرژی ایران هم که از دوستان بود بردنش خوب نشد!در نهایت به توصیه یکی از دوستان بردنش پیش دکتر روازاده و اون گفته بود مشکلش با حجامت برطرف میشه.ما هم کلی ترسیدیم و مخالفت کردیم.در نهایت نی نی رو یه حجامت کوچولو کردن و الان که 7 ماهشه حالش کاملا خوب شده و مشکلش رفه شده.مامانشم همه چی میخوره+مقداری داروهای طبیعی و گیاهی اگه خواستی ببرش اونجا.
مهسا
30 آذر 90 20:51
کیمیا جون انشا ا... هرچه زودتر از دست این آلرژی راحت می شی زود زود خوب شو خانمی ومامانی دیگه نگران نکن عسیسم بوسسسس