کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

ماجراهای کیمیا شماره 6(!!!)

1390/10/9 12:15
نویسنده : سمانه - امیر
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

(کیمیا هر وقت میخوام ازش عکس بگیرم میخواد دوربینو بگیره)

بیا بده من اون دوربینو مامانی

 

با زبون  خوش میگم بیا بده....متفکر

اصلا نده همون تی وی رو میبینم از دوربین هم بهتر ...ولی یادم میمونه ندادی هههههههههچشمکزبان

اگه خنده اومد رو لبات واسه سلامتی دخملم دعا کن هم واسه آلرژییش که زودتر خوب بشه هم واسه سزماخوردگیش که بدطوری سرما خورده بچمناراحت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحانا
5 دی 90 1:09
ایشالا که زودتر خوب میشه از بس خوشمزست ویروسا ولش نمیکنن
هدی مامان مبین
5 دی 90 1:43
کیمیای نازم ایشالا زود زود مامانی میاد خبر سلامتیت رو میده با یه پست از عکسای ناز تو...امین برای دعای مادرانه ات سلامتی همه بجه ها دنیا
زهره
5 دی 90 8:48
کیمیا جونم اگه خنده هم رو لبام نمیووردی بازم همیشه دعات میکنم عزززززیزم.
ایشالا آلرژیتم زود خوب میشه خاله به مامانت هم بگو :من قویم و خدا همیشه مراقب همه نی نی ها هست مامان گلم غصه نخوریها من زودی خوب میشم.بوس واسه مامان خیییییلیییی مهربونم که عاشقشم.
کیمیا و سمانه جونم خیلی دوستون دارم


قربونت برم زهره جون ممنون.....
خاله پاني
5 دی 90 9:53
حتما كه خنده ميشينه رو لبام وقتي قيافه بامزه تو رو ميبينم خاله.اين تعجبت منو كشته دعا ميكنم زودتر خوب خوبه خوب بشي عزيزم.مريضي هايي مثل سرما خوردگي باعث ميشه بدن آدم قوي تر بشه پس زياد غصه نداره.زود خوب شو فسقل كه مامانتم خيالش راحت بشه
مهسا
5 دی 90 11:52
سلام سمانه جون خوبید؟ خدانکنه دختری مریض باشه قربونت برم انشا ا... زود زود خوب می شی ومامانی رو از نگرانی در می آری بوسسسسس
خاطره مامان بردیا
5 دی 90 14:22
آخییییییییییی عزیزم انشاء اله هم سرما خوردگیت زودی خوب شه و هم آلرژیت
رها
5 دی 90 14:29
به امید خدا زودی خوب میشه هم سرماخوردگی اش هم آلرژی اش
مامان رانيا
5 دی 90 14:41
الهي زودي خوب بشي
سميه
5 دی 90 15:05
انشالله خوب ميشه عزيزم..........نگران نباش.....خدا بزرگه.......از شير هم نگيرش....يه كم سخته ولي درست ميشه.......


مهدیه مامان همتا
5 دی 90 18:06
آخیییییییییی عزیزمممممم واست دعا می کنم زودی خوب شی قوربونت برم
سپید مامان علی
6 دی 90 13:28
قربون این کیمیا در نایاب بشم ان شاءالله هم سرماخوردگی و هم آلرژیش سریع خوب بشه بوس
نسیم
7 دی 90 15:50
عــــــــــــــــــــــــزیز دلمی با اون تل سر خوشگلت / دست مامان مهربونت درد نکنه
فرناز مامان ایلیا
8 دی 90 22:04
دوست دارم.... دعا میکنم زودزود خوب شی....