کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

یک اتفاق مهم تو زندگی من ......

1390/10/30 9:32
نویسنده : سمانه - امیر
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه اتفاق مهم و قشنگ تو زندگی من افتاد.......خیلی قشنگ  مامان دیگه داشت ذوق مرگ میشد هههههههه

 

من دندون دار شدمممممممممممممم

یوهووووووووووووووو

از خود راضی

دیگه خدمتشون میرسم هههه

امروز داشتی تو بغلم گریه میکردی که یه دفع دیدم یه چیز سفید رو لثه ات سبز شده!!!!نمیدونی چکار کردم که از بس ذوقت رو کردم ...تو گریه میکردی و من هیچ تلاشی در جهت اروم کردنت انجام نمیدادم تا ببینم درست دیدم!!!!بلههههههههههههههه دندون دراورده بودی......سریع زنگ زدم به بابات و بهش گفتم اونم باور نمیکرد کلی خوشحال شد اخه تب واینا نداشتی اذیتمون هم نکردی گلممممممممممم الهی من قربونت برم با اون دندونات عزیزم ....بازم باور نکردم رفتم با قاشق خودمون زدم رو لثت دیدم بله دینگ دینگ صدا میده قشنگ تر از این ملودی نشنیده بودم......مبارکت باشه عسیسمممممممممم....هیچ وقت فکر نمیکردم واسه یه دندون دراوردنت اینهمه ذوق کنم ههههههه بی جنبه ام دیگهزبان

امروز یکشنبه 25 دی 1390 اولین دندونت ساعت 2:45 دقیقه توسط مامان رویت شد......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا مامان مرسانا
25 دی 90 21:21
مبارکهههههههههههههههههه..خیلی خوشحال شدم.............. قربونش برم ....از طرف من عروسک رو ببوس........راستی عزیزم من رمزت روفراموش کردم میشه مجدد بذاری برام
خاله فهیمه
25 دی 90 21:57
رویت این ماه سفید مبارکهههههه راست میگی چه صدای قشنگی میده بعدا دندونت گرفت هم ذوق می کنی؟؟؟ هه هه هه
خاله فهیمه
25 دی 90 22:02
راستی یه اتفاق دیگه رو امنحان کن و نترس
کیمیا رو بشون می بینی می تونه خودش رو نگه داره


کیمیا میبشینه خاله فهیمه خیلییییییییییی وقته
خاطره مامان بردیا
25 دی 90 22:22
به به مبارکهههههههههههههه عزیزم پس دندون این بردیا کجا مونده ؟!!
سمیه مامان امیرعلی
26 دی 90 11:19
مبارکت باشه خانوووووووم کوچولو باید هوای مامانی رو موقع شیرخوردن داشته باشی
سپید مامان علی
26 دی 90 12:11
به به مبارک باشه مرواریدت کیمیا جووونی
سمیه
26 دی 90 12:28
مبارکا باشه.الهی همیشه سرحال باشه
مامي گل
26 دی 90 19:17
مبااااااااااااااركه عزيزم
هدی مامان مبین
28 دی 90 16:50
اتفاق مهمت مبارک خیلی خوشحال شدم ناز گل خاله
آذین
29 دی 90 0:45
مبارک باشه ، فقط فکر کنم تاریخ رو اشتباه زدید (25 دی نباید باشه؟).


چرا مممنونننننن
مامان ریحانا
29 دی 90 1:40
سلام اولین مرواریدت مبارک