کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

کیمیا، دختری از ورای آسمانها

علائق کیمیا....

1390/10/9 12:16
نویسنده : سمانه - امیر
448 بازدید
اشتراک گذاری

به ابکش استیل خیلی علاقه مندی هر وفت اسباب بازیهات و جقجقه هاتو میشورم میزارم توش میام بهت میدم خالیش میکنی و شروع میکنی به ابکش خوردن و بازی کردن......

عسلمییییییییییییییی

جدیدا هم بغلت که میکنیم حمله میکنی و میخوای بخورییمون و با دستت هم بینیمون رو میگیری......بابایی بهت میگه هیولا!!!!! عزیزم اخه معصوم تر از تو هم مگه هست....نیست به خدااااااا

یادم نره بگم دقیقا نمیدونم از می ولی قبل از اینکه 5 ماهت تموم بشه صدات که میکنیم بر میگردی .....قربونت برم من ....بچلونمتتتتتتتتتتتتتتتتت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحانا
28 آذر 90 17:58
سلام نشستن رو شروع کردی؟
راستی گوشاشو سوراخ کردی؟


نه نکرده....
گوشاشو هم گذاشتم 2 سالگی ایشالا....
خاطره مامان بردیا
28 آذر 90 18:33
جونمممممم. خوشمزه اس عزیزم؟ !
مامان ریحانا
28 آذر 90 22:20
دیر نیست ؟


نه دلم نمیاد الان میگم تو لباساش گیر میکنه کشیده میشه درد میاد.....
فرناز مامان ایلیا
29 آذر 90 1:42
به به چه آبکش خوشمزه ای.... من که جرات نمیکنم چیز فلزی به ایلیا بدم ... آخه میکوبه به سر و صورتش!!!
سپید مامان علی
29 آذر 90 12:29
من سر در نمی آرم چرا اینقدر این نی نی ها به وسایل آشپزخونه علاقه دارند کیمیا جون با سر رفتی تو آبکش چیکار؟؟؟؟؟؟
سمیرا مامان آنیتا
29 آذر 90 14:19
چه جالب من هم یه آبکش همین جوری دارم که همش رو سر وکله آنیتاست دخترت خیلی نازه ماشالا
صوفی مامان رادمهر
30 آذر 90 13:15
خیلی اینا باحالنا... رادمهرم دقیقا با همین سایز آبکش من بازی می کنه... میجوتش... این یکی هم که تو مایه های دالی موشه است...نون خامه ای خوشمزه
مامان ریحانا
30 آذر 90 16:50
نه بابا چیزی نمیشه مثه من مدل گرد بگیر بعدا بزرگ تر میشه بیشتر اذیت میشه تا کوچولو سوراخ کنی بهتره
منم مثه شما فک میکردم اما دل رو زدم به دریا الان خیلی راضیم که زودتر گوششو سوراخ کردم
فقط همون لحظه که تفنگ تو گوشش میزنه دردش گرفت و گریه کرد بزرگ بشه صاف نمیشینه و سرشو تکون میده
حالا بازم خودتون میدونید من فقط خواستم تجربه مو بگم

یلداتون هم مبارک



نمیدونم اخه الانم خیلی ورجو ورجه میکنه یه قطره میخوام تو بینیش بریزم دوتایی با باباش میریزم سرش تا بریزم انقدر که وول میزنه و تقلا میکنه
یلدای شما هم مبارک

مهسا
30 آذر 90 20:37
کیمیا جون از الان به این وسیله علاقه داری قربونت برم پس خونه داریت هم 20 عسیسم بوسسسسسستا می تونی با آبکش مامانی بازی کن عسلم
مامان رانيا
1 دی 90 12:25
هيولا ؟ اين دخمله عسله هيولا دشمنش